//
کدخبر: ۳۹۳۴۱ //
معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی؛

مهمترین رویکرد نظام جمهوری اسلامی مشارکت مردم در تمامی عرصه هاست

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی اظهار کرد : نظام جمهوری اسلامی ایران که نظامی مردم سالار می باشد و مهمترین رویکرد نظام مقدس مشارکت مردم در تمامی عرصه های سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی است.

 مهمترین رویکرد نظام جمهوری اسلامی مشارکت مردم در تمامی عرصه هاست
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد تقی ایرانی در آیین نمادین کلنگ زنی خوابگاه بنیاد 15 خرداد در دانشگاه بجنورد بااشاره به حضور همیشگی مردم در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی گفت : این حضور همیشگی و مشارکت بالا در واقع موجب پیشرفت اهداف نظام مقدس می شودو مهمترین رویکرد نظام جمهوری اسلامی در واقع همین مشارکت مردم می باشد که این امر در انتخابات 29 اردیبهشت به خوبی برای دوستان و دشمنان نظام به نمایش کشیده شد.

 

ایرانی در ادامه سخنان خود به دستاوردهای مهم برجام اشاره داشت و افزود: فضای باز ایجاد شده زمینه مناسبی را برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی در کشور فراهم آورده است و خوشبختانه امروز شاهد حضور سرمایه‌گذاران مختلف در استان و کشور هستیم.

 

وی افزود: اکنون جمهوری اسلامی ایران کشور تاثیرگذار در منطقه است و این موفقیت‌ها مرهون خون شهدا و ایثارگران است.

 

در ادامه این مراسم همچنین رئیس دانشگاه بجنورد از نگاه ویژه مسئولین استانی به آموزش عالی تقدیر و قدردانی کرد و افزود: با تمام محدودیت هایی که از نظر اعتبارات وجود دارد از دانشگاه بجنورد و مجموعه ی آموزش عالی استان حمایت های خوبی انجام شده است.

 

احمد محقر تصریح کرد: مسئله ی کمبود خوابگاههای دانشجویی یکی از دغدغه های مهم دانشگاه های استان است که در این خصوص تلاش هایی تاکنون انجام شده اما همچنان نیازهایی در این بخش وجود دارد.

 

محقر اشاره داشت: درحال حاضر یک باب خوابگاه ویژه پسران و دو خوابگاه ویژه دختران در پردیس دانشگاه بهره برداری می شود که یکی از خوابگاههای دختران توسط خیر ملی آموزش عالی دکتر مصلی نژاد ساخته شده است.

 

وی در ادامه به پیشرفت فیزیکی 50 درصدی خوابگاه بنیاد 15 خرداد اشاره داشت و افزود: عملیات احداث این خوابگاه  با مساعدت ویژه آیت الله صانعی آغاز و از سوی بنیاد بدون تشریفات خاصی اجازه ی تسریع برای آغاز کار صادر شد.

 

وی همچنین بر حضور خیرین در دانشگاهها تاکید داشت و گفت: با حضور خیرین و مساعدت های ایشان آهنگ رشد و توسعه ی متوازن دانشگاه شتاب قابل توجهی خواهد گرفت.

 

همچنین رئیس بنیاد 15 خرداد گفت: مطالعه تاریخ بیانگر این موضوع است که انقلاب ما، انقلاب جوانان بود و نقش دانشجویان و روحانیون جوان و نوجوان در شکل گیری این انقلاب بی بدیل است.

 

آیت الله حسن صانعی با بیان این مطلب که دانشگاه بجنورد از نکات مثبت فراوانی برخوردار است، تصریح کرد: بزرگان و مسئولان این دانشگاه خود را خدمتگزار مردم دانسته و همچنین اجازه ی حضور و اظهارنظر را به دانشجویان در عرصه های مختلف می دهند که این موضوع غایت اخلاق است.

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۳۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان