//
کدخبر: ۳۹۱۶۶۶ //

آمادگی پلیس راه استان برای ارائه خدمات ترافیکی به مسافران

رئیس پلیس راه استان گفت : پلیس راه با برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم، آماده ارائه خدمات ترافیکی به مسافران در طرح نوروزی 1402 است.

آمادگی پلیس راه استان برای ارائه خدمات ترافیکی به مسافران
به گزارش فرتاک نیوز،

" سرهنگ کیخسرو دستغیب " اظهار داشت : پلیس راه استان در حوزه های مختلف مانند اجرای طرح های ویژه ترافیکی، خدمات صدور دفترچه، آموزش فرهنگ ترافیک و اطلاع رسانی، رسیدگی فوری به تصادفات، اعمال محدودیت های تردد، حضور شبانه روزی تیم های گشتی خدمات خود را ارائه می نماید.

این مقام انتظامی افزود: به صورت شبانه روزی تعداد 92 تیم به صورت محسوس و نامحسوس و گشت های ویژه بزرگراه سازماندهی و به کلیه محورهای اصلی و فرعی و روستایی استان اعزام می شوند و با رانندگانی که با ارتکاب تخلف امنیت تردد سایرین را با خطر مواجه کنند قاطعانه برخورد خواهند نمود.

سرهنگ دستغیب ادامه داد: نظارت بر ناوگان حمل بار و مسافر، پایش وضعیت راه ها و ترددها، استفاده از سامانه های هوشمند ترافیکی، مجهز بودن کارکنان به دست افزارهای برخط و دوربین البسه، ارتباط مستمر با دیگر دستگاه های خدمات رسان از دیگر تمهیدات پلیس راه در طرح نوروزی می باشد.

رئیس پلیس راه استان در پایان عنوان داشت : پلیس راه استان در طول سفرهای نوروزی در کنار مردم و آماده ارائه خدمات خود است ؛ و در این رابطه هموطنان می توانند از طریق شماره تماس 110 و همچنین 08337224697 ستاد پلیس راه استان خدمات ترافیکی مورد نیاز خود را اعلام تا در کمترین زمان به آنان رسیدگی گردد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۱۶۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان