//
کدخبر: ۳۸۸۸۹ //

عوامل درگیری در بیمارستان نهاوند تحویل مراجع قضایی شدند

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: عوامل حادثه درگیری بامداد سه شنبه در داخل اورژانس بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند، توسط پلیس بازداشت و تحویل مراجع قضایی شدند.

 عوامل درگیری در بیمارستان نهاوند تحویل مراجع قضایی شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ منصور ملکی چهارشنبه در تشریح این حادثه گفت: بامداد روز گذشته (سه شنبه) نزاعی دسته جمعی بین اهالی 2 روستا از توابع بخش مرکزی نهاوند رخ می دهد که در این حادثه تعدادی با سلاح سرد مجروح می شوند.

 

وی افزود: پس از این درگیری، تعدادی از مجروحان برای مداوا به اورژانس بیمارستان علیمرادیان در شهر نهاوند اعزام می شوند و تحت درمان قرار می گیرند .

 

ملکی اظهار کرد: در ادامه ماجرا تعدادی از طرفین درگیری که حدود 6 نفر بودند با آگاهی از مراجعه مجروحان به بیمارستان در اولین ساعات بامداد سه شنبه به داخل اورژانس هجوم آورده و با سلاح سرد و چوب با یکدیگر درگیر و فضای بیمارستان را متشنج نمودند به گونه ای که پرسنل بیمارستان مداوا را ترک کرده و در زیر میز و داخل اتاقها پناه گرفته و تعدادی از بیماران اورژانس نیز مجبور به ترک آنجا می شوند .

 

وی گفت: پس از این حادثه موضوع به پلیس 110 اعلام می شود که ماموران به بیمارستان مراجعه کرده و افراد مهاجم را پس از شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی دادند.

 

فرمانده انتظامی نهاوند تصریح کرد: پس از این حادثه ماموران با مراجعه به روستا تعدادی دیگر از عوامل حادثه را نیز دستگیر کردند.

 

وی با بیان اینکه علت وقوع این نزاع محلی در دست بررسی است، افزود: با توجه به اینکه عوامل این حادثه باعث ایجاد اغتشاش و رعب و وحشت در مکان بیمارستان شده و امنیت مکان عمومی را به هم زده اند مطابق قانون با آنان برخورد می شود.

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۸۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان