//
کدخبر: ۳۷۸۹۷۹ //
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری:

همه تسهیلات مصوب سفر رییس‌جمهور باید توسط بانکهای کرمانشاه جذب شود

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: تسهیلات سفر ریاست جمهوری به کرمانشاه یک فرصت ویژه و ممتاز برای رونق تولید و اشتغال در استان است و تمامی این منابع ارزشمند باید توسط بانک‌ها جذب شود.

همه تسهیلات مصوب سفر رییس‌جمهور باید توسط بانکهای کرمانشاه جذب شود
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر عبدالوحید محمدی در نشست کارگروه اشتغال استان، عنوان کرد: تسهیلات بسیار ارزشمندی که در سفر رئیس جمهور برای کمک به طرح‌ها و پروژه‌های استان در نظر گرفته شده یک فرصت بزرگ برای کمک به رونق تولید و اشتغال در استان است.

وی افزود: با توجه به‌ نرخ بالای بیکاری در کرمانشاه، این تسهیلات ارزشمند باید به شکل مناسب جذب شود.

محمدی ادامه داد: بانکها متعهد به پرداخت تسهیلات به طرح‌های معرفی شده بر اساس سهمیه اعتباری مصوب در کمترین زمان ممکن هستند.

وی تاکید کرد: نحوه پرداخت تسهیلات سفر از سوی نهاد ریاست جمهوری به شکل منظم رصد می‌شود و هر بانکی که‌ در پرداخت این تسهیلات اجتناب و یا اهمال کند باید به شکل مکتوب دلایل آن را عنوان کرد تا تصمیم لازم در مورد نحوه برخورد با موضوع گرفته شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: برخی طرح‌های معرفی شده از دریافت تسهیلات انصراف داده‌اند که سریعا طرح‌های جایگزین به بانکهای عامل معرفی می‌شود.

وی یادآور شد: بانکهای عامل در کنار پرداخت تسهیلات مصوب سفر باید تسهیلات تکلیفی خود را هم طبق برنامه به متقاضیان پرداخت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۹۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان