//
کدخبر: ۳۷۷۷۶۵ //
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه:

جمعیت هلال احمر کرمانشاه نیازمند امکانات و تجهیزات جدید است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به کمبود اعتبارات برای نوسازی تجهیزات، گفت: جمعیت هلال احمر کرمانشاه نیازمند امکانات و تجهیزات جدید است.

جمعیت هلال احمر کرمانشاه نیازمند امکانات و تجهیزات جدید است
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدباقر محمدی بعد از ظهر شنبه در دیدار با مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه اظهار کرد: جمعیت هلال احمر به عنوان عضو شورای مدیریت بحران در کنار اداره کل مدیریت بحران برای پوشش امدادی حوادث احتمالی از آمادگی کامل برخوردار است.

وی افزود: بعد از زلزله سال ۹۶ استان کرمانشاه از لحاظ تجهیزات و امکانات امدادی و لجستیک بسیار ضعیف شده و توجهی به آن نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: در حوزه تجهیزات امدادی و لجستیکی، استان کرمانشاه نیازمند تقویت است که متأسفانه اعتبارات مورد نیاز استان‌ها برای تجهیز و نوسازی پایگاه‌های امدادی نیز تا کنون اختصاص نیافته است.

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران در ادامه این دیدار، بیان کرد: اداره‌کل مدیریت بحران در حوزه تجهیزات، احداث پایگاه و لجستیکی آمادگی کامل برای پیش بینی اعتبار لازم و پیشنهاد آن در بودجه سال آینده را دارد و با تمام توان برای تحقق این امر مهم تلاش خواهد کرد.

یگانه با تاکید بر اینکه در مقاطع گذشته جمعیت هلال احمر استان از همه لحاظ قوی بوده، گفت: با توجه به زلزله سال ۹۶ هلال احمر کرمانشاه از نظر تجهیزات و لجستیک ضعیف شده است اما با مدیریت جدید به شرایط مساعد دست خواهد رسیده است و ما نیز تلاش می‌کنیم آنچه در شأن مردم استان است، تحقق یابد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۷۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان