//
کدخبر: ۳۷۲۱۱۷ //
هم‌زمان با آغاز هفته دولت؛

مزار شهدای گمنام با حضور رییس هیات‌ مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم غبارروبی شد

هم‌زمان با آغاز هفته دولت مزار شهدای گمنام شهر قشم با حضور رییس هیات ‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، مشاور دبیر شورای عالی مناطق آزاد، ائمه جمعه، فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم غبارروبی شد.

مزار شهدای گمنام با حضور رییس هیات‌ مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم غبارروبی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

در نخستین روز از هفته دولت باهدف احترام به مقام شامخ شهیدان و تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، جمعی از مسوولان و مدیران سازمان منطقه آزاد و شهرستان قشم در مزار شهدای گمنام قشم حضور یافتند و پس از قرائت فاتحه، مزار شهدا را عطرافشانی و غبارروبی کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مشاور فرهنگی دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور نیز در از این مراسم گفت: مسوولان باید سیره عملی و رفتار شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند و به‌گونه‌ای رفتار کنند که مردم را به آینده امیدوار کنند.

حجت‌الاسلام محمود دهقانی اظهار کرد: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمت بزرگی برای مسوولان است و باید از این فرصت برای حل مشکلات و بهبود شرایط اجتماعی، اقتصادی و سایر حوزه‌ها بهره‌مند شد.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوار هستیم همه ما در دوران خدمت خود بتوانیم گره‌گشای مشکلات مردم باشیم و در راستای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

امام‌جمعه شهرستان قشم نیز در این مراسم اظهار داشت: خوشبختانه دولتمردان در دولت مردمی آیت‌الله رییسی با الگو قرار دادن شهیدان رجایی و باهنر تلاش‌های جدیدی در حوزه خدمت‌رسانی به مردم هستیم.

حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی تصریح کرد: مسوولان شهرستان باید برای بازسازی و بهسازی وضعیت ظاهری مقبره شهدای گمنام شهرستان قشم تلاش کنند.

وی در پایان گفت: فرصت خدمت بسیار کوتاه بود، اما مرام مردمی و روحیه جهادی مسوولان جزیره قشم در دولت مردمی موجب افزایش دوستی میان دولت و مردم و بهبود خدمت‌رسانی شده است.

بنابراین گزارش، آیین غبارروبی مزار شهدای گمنام قشم، با حضور افشار فتح الهی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت‌الاسلام محمود دهقانی، مشاور دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی، امام‌جمعه شهرستان قشم، شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام‌جمعه اهل سنت قشم، محمد محمدحسینی، فرماندار شهرستان قشم، سرهنگ امیری کیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم و جمعی از مسوولان شهرستان و معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۲۱۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان