//
کدخبر: ۳۷۱۴۰۵ //
استاندار کرمانشاه:

دشمنان در اغتشاشات اخیر از هیچ تلاشی برای ایجاد ناامنی در کشور مضایقه نکردند

استاندار کرمانشاه گفت: دشمنان اسلام و انقلاب در جریان اغتشاشات اخیر از هیچ تلاشی برای ایجاد ناامنی در کشور مضایقه نکردند، تا جایی که حتی از آدم های فاسد و آنهایی که در دامن غرب زندگی می کنند و علیه کشور خود اقدام می کنند، هم استفاده کردند.

دشمنان در اغتشاشات اخیر از هیچ تلاشی برای ایجاد ناامنی در کشور مضایقه نکردند
به گزارش فرتاک نیوز،

بهمن امیری مقدم عصر امروز (27 مهر) در نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه اضافه کرد: دشمنان در جریانات اخیر فکر کردند کار کشور تمام شده است، غافل از اینکه انقلاب اسلامی بیدی نیست که به این بادها بلرزد و به پشتوانه خون شهدا در برابر تمامی دشمنان ایستادگی خواهد کرد.

 استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به رسالت سنگین آموزش و پرورش در انجام کار فرهنگی در کشور گفت: جریانات اخیر نشان داد که باید یک بازنگری جدی در انجام کارهای فرهنگی در جامعه داشته باشیم  و اجازه ندهیم دشمنان فکر و ذهن بچه های ما را در اختیار خود بگیرند.

وی در ادامه اشاره ای هم به اهمیت برگزاری نشست ها و جلسات توجیهی مستمر برای معلم ها داشت و گفت: باید معلم ها به اندازه ای توانمند شوند که بتوانند پاسخگوی پرسش‌های دانش‌آموزان باشند.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به ضروری بودن برنامه ریزی برای اجرای برنامه های ورزشی و بازدیدهای علمی برای ایجاد شادابی و نشاط در بین دانش اموزان گفت: کرونا دانش‌آموزان را خسته کرده و می طلبد که مدارس برای ایجاد شور و نشاط در مدارس برنامه داشته باشند.

وی اشاره ای هم به اهمیت توجه آموزش و پرورش به بحث مهارت آموزی دانش‌آموزان داشت و گفت: باید به سمتی برویم که دانش آموزان را با فرهنگ کار آشنا کرده و آنها را صاحب مهارت بار بیاوریم.

وی در ادامه با بیان اینکه آموزش و پرورش با فروش املاک مازاد خود و یا تغییر کاربری آنها برای خود درآمدزایی داشته باشد، گفت: انتظار دارم در جلسات بعدی شورای آموزش و پرورش لیست مدارس و فضاهای مازاد آموزش و پرورش را اعلام کرده و با تعیین تکلیف این املاک مازاد و بلااستفاده در جهت بالا بردن درآمدهای آموزش و پرورش در استان اقدام شود.

 در ادامه این نشست مسئولین آموزش و پرورش استان اعلام کردند که در حال حاضر در استان 124 مدرسه مازاد داریم که قرار شد در جلسات بعدی شورای آموزش و پرورش  برای فروش و یا تغییر کاربری این مدارس تصمیم گیری شود.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۴۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان