//
کدخبر: ۳۵۶۵۲۳ //
در همایش روز ملی اصناف مطرح شد؛

اصناف کرمانشاه نیازمند مشوق‌های مالیاتی هستند آنها را دریابید/محاسبه تراکنش‌های مالی عرصه را بر اصناف تنگ کرده است

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه در همایش روز ملی اصناف گفت: اصناف کرمانشاه نیازمند مشوق‌های مالیاتی هستند آنها را دریابید.

اصناف کرمانشاه نیازمند مشوق‌های مالیاتی هستند آنها را دریابید/محاسبه تراکنش‌های مالی عرصه را بر اصناف تنگ کرده است
به گزارش فرتاک نیوز،

همایش گرامیداشت روز ملی اصناف با حضور استاندار کرمانشاه، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، معاون اقتصادی استانداری، رئیس اتاق اصناف و مدیران و مسئولین استانی امروز (اول تیر‌ماه) در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد.

رضا سلیم ساسانی با تبریک این روز به همه اصناف و بازاریانی که در تمامی شرایط سخت یار و همراه مردم بوده‌اند اظهار کرد: طی دوسال‌ونیم گذشته به دلیل شرایط کرونا نتوانستیم مراسم روز اصناف رو برگزار نماییم و خدا را شاکریم که امروز این توفیق دست داد تا بازهم در کنار شما باشیم.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به دغدغه‌های اصناف و بازیاران استان در شرایط سخت اقتصادی گفت: اصناف کرمانشاه نیازمند مشوق‌های مالیاتی هستند در این شرایط آنها را دریابید.

photo_2022-06-22_14-20-14

وی تصریح کرد: علاوه بر شرایط سخت اقتصادی که بر بازار استان سایه افکنده، وجود ریزگردهایی که گاها‌ًجو منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد بازار را فلج کرده است و در این میان با توجه به احتمال سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه در آینده نزدیک به نمایندگی از اصناف و بازاریان استان پیگیری و برطرف کردن این موضوع را عاجزانه خواستاریم.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه در ادامه حذف ارز ترجیحی و اصلاح یارانه‌ها را گامی مهم در راستای کوتاه کردن دست دلالان اقتصادی عنوان کرد و گفت: با جراحی اقتصادی اتفاقات خوبی در کشور در حال انجام است.

 سلیم ساساسانی ارزشمند‌ترین مقوله برای اصناف را حفظ امنیت و آسایش در جامعه دانست و افزود: به عنوان رئیس اتاق اصناف و یک کرمانشاهی از استاندار و اعضای شورای تامین استان که امنیت را تامین کرده‌اند سپاسگزارم.

در ادامه این مراسم مجتبی صفایی نایب رئیس اتاق اصناف ایران و کرمانشاه نیز گفت: کرونا چالش‌های بسیاری در کشور و استان ایجاد کرد که در این میان ارزش کلام برخی افراد همچون مقام معظم رهبری در شرایطی که بازار رونقی نداشت توانست اصناف را به میدان بکشاند و با اجرای طرح مواسات و همدلی در استان طی این مدت ۵۰۰ میلیون تومان به قشر ضعیف جامعه کمک‌رسانی شد که این صلابت به تاسی از فرامین امام و رهبری، نشان از نقش بی‌بدیل اصناف در تمامی دوران دارد.

photo_2022-06-22_13-10-34

نایب رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به سخنان سردار ریحانی مبنی بر اینکه اصناف پایگاه دینی برای انقلاب است نیز گفت: در‌ بزنگا‌ه‌های مختلف اصناف نشان دادند پایگاه دینی برای کشور هستند که در حساسترین موقعیت‌ها برای ایجاد امنیت کشور از جان و مال خود گذشتند.

صفایی در گوشه دیگری از سخنانش به ثبت تراکنش‌های مالی و پرداخت مالیات معترض شد و گفت: هرچند مقید به پرداخت مالیات هستیم و آن را مهم می‌دانیم ولی محاسبه تراکنش‌های مالی و به دنبال آن پرداخت مالیات عرصه را بر اصناف تنگ کرده و اِعمال نظر ممیز مالیاتی و پس از آن اعتراض صنوف به مبلغ درج شده دردسرهایی را ایجاد کرده است که زمینه‌ساز شوک‌های روانی و ایجاد نا‌امیدی در افکار عمومی شده است که تقاضا داریم اشتباهات محرز ممیز مالیاتی پیگیری و با آن برخورد شود.

 

خبرنگار: طیبه‌دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۵۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان