//
کدخبر: ۳۱۶۴ //

استاندار قزوین: بانک ها محدودیتی برای کمک به بخش تولید ندارند

استاندار قزوین گفت: با هماهنگی های صورت گرفته، بانک های عامل استان مانع و محدودیتی برای کمک به بخش تولید از طریق اعطای تسهیلات ندارند.

استاندار قزوین: بانک ها محدودیتی برای کمک به بخش تولید ندارند

به گزارش فرتاک نیوز، فریدون همتی روز پنجشنبه در نشست ستاد تسهیلات رونق تولید استان که با حضور مدیران دستگاه های اقتصادی و بانک های عامل برگزار شد، افزود: برای کمک به واحدهای تولیدی که می توانند موجب بهبود وضعیت اشتغال و اقتصاد استان و کشور شوند، نباید زمان را از دست داد.

استاندار قزوین با اشاره به برگزاری نشست خود با مدیران بانک مرکزی و برخی از بانک ها در تهران، یادآور شد: در این ملاقات ها مقرر شد تا درخواست وام واحدهای بزرگ تولیدی استان که در سامانه بهین یاب برای دریافت تسهیلات رونق نام نویسی نکرده اند، در سطح کارگروه های ملی مورد پیگیری قرار بگیرد تا از این ظرفیت نیز برای کمک به تقویت و رونق تولید استان بهره بگیریم.

وی در ادامه بر بازرسی مستمر از واحدها و طرح های صنعتی و کشاورزی دریافت کننده تسهیلات رونق به منظور هزینه کرد منابع مالی دریافتی در محل های تعیین شده تاکید و یادآور شد: در این رابطه باید به شکل هفتگی 120 واحد و در هر شهرستان 20 مورد بازرسی قرار بگیرند.

استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی بانک ها برای گشایش اسناد اعتباری یا همان ال سی اشاره و آن را از نتایج برجام دانست و ادامه داد: واحدهای صادراتی می توانند از این خدمت بهره مند شوند.

در این نشست علاوه بر بانک های دولتی، عملکرد بانک های خصوصی در اعطای تسهیلات رونق به بخش های تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.

امسال 2 هزار و 160 واحد و طرح صنعتی و کشاورزی استان قزوین متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید شده اند.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان