//
کدخبر: ۲۸۷۸۲۰ //
مدیر عامل آب فاضلاب استان کرمانشاه:

تجهیز و راه اندازی چاه آب تنگه کنشت کرمانشاه/ تاکنون ۷ حلقه چاه جدید در استان تجهیز و راه اندازی شده است

مدیر عامل آبفای استان کرمانشاه از آزمایش، پمپاژ و راه اندازی ۷ حلقه چاه عمیق در راستای مصوبات ستاد استانی کرونا خبر داد و گفت: از این تعداد، یک حلقه چاه وارد مدار بهره برداری شده و ۶ حلقه چاه دیگر نیز در مرحله آزمایش، پمپاز و راه اندازی قرار دارند.

تجهیز و راه اندازی چاه آب تنگه کنشت کرمانشاه/ تاکنون ۷ حلقه چاه جدید در استان تجهیز و راه اندازی شده است

علیرضا کاکاوند مدیر عامل آبفای استان کرمانشاه در گفتگویی با خبرنگار فرتاک نیوز اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد کرونا استان و در جهت تامین آب ‌مناطق مختلف کرمانشاه حفر ۱۰ حلقه چاه عمیق در دستور کار این شرکت قرار گرفت .

photo_2020-11-17_14-43-17

photo_2020-11-17_14-43-22

به گزارش فرتاک نیوز، کاکاوند افزود: در این راستا امروز (۲۷ آبان ماه) یک حلقه چاه در منطقه تنگه کنشت کرمانشاه با عمق ۱۴۴ متر و حجم تولید ۳۵ لیتر بر ثانیه به مرحله پمپاژ رسید که در این زمینه تاکنون ۷ حلقه چاه در مناطق بحرانی استان حفر شده است و از این تعداد یک حلقه وارد مدار بهره برداری شده و ۶ حلقه دیگر نیز در مرحله آزمایش و پمپاژ، آماده تجهیز و راه اندازی می باشند.

مدیر عامل آبفای استان تصریح کرد: ۳ حلقه چاه دیگر نیز در مرحله استقرار دستگاه قرار دارند و حداکثر تا دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

  این مقام مسئول با اشاره به حجم آب افزوده شده به شبکه آبرسانی استان گفت: با حفر و راه اندازی این ۱۰ حلقه چاه مجموعا ۳۰۰ لیتر آب به حجم آب استان افزوده خواهد شد.

 ایشان اعتبار صرف شده برای حفر و راه اندازی این چاه ها را بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و از مردم خواست با توجه به شیوع کرونا و لزوم استفاده همشهریان از آب و منابع آبی، با مدیریت بهینه مصرف‌ ما را یاری دهند تا با کمبود آب مواجه نشویم.

خبرنگار: #طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۸۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان