//
کدخبر: ۲۸۶۸۴۶ //
استاندار کرمانشاه در آیین افتتاح ۶۶ پروژه بهداشتی و درمانی با حضور وزیر بهداشت:

بیمارستان اسلام آباد غرب بزودی افتتاح می شود

استاندار کرمانشاه ضمن تقدیر از تلاش های جهادگران سلامت و‌گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت گفت: بیمارستان اسلام آباد غرب تا 20 روز آینده تجهیز، افتتاح و‌ به بهره داری می رسد.

بیمارستان اسلام آباد غرب بزودی افتتاح می شود

"هوشنگ بازوند" امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح 66 پروژه بهداشتی و درمانی استان کرمانشاه که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،معاون وزیر بهداشت، مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و جمعی از مدیران استان در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه بار سنگین کار درمان مربوط به ویروس کرونا بر دوش کادر پزشکی، درمانی و پرستاری کشور است جا دارد که به تمام این عزیزان خسته نباشید و خدا قوت عرض کنیم.

به گزارش فرتاک نیوز،وی با بیان اینکه تلاش برای سلامتی و جان مردم دغدغه تمام مسئولین به ویژه مدیران وزارت بهداشت است که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند،ادامه داد: برای تمام کادر درمان وزارت بهداشت و تمام خانواده های این عزیزان آرزوی سلامتی و تندرستی داریم و آنچه که در کشور برای مبارزه با این ویروس مشاهده می شود ایثار و مجاهدت عوامل اجرایی و کادر درمان وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی در سراسر کشور است.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح 66 پروژه بهداشتی و درمانی در استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین از تمامی عوامل اجرایی و افرادی که برای افتتاح این پروژه ها نقش آفرینی کردند تقدیر و تشکر می کنیم.

مقام عالی استان همچنین با اشاره به توافقات صورت گرفته با وزیر محترم نفت برای در نظر گرفتن 13 دستگاه اکسیژن ساز جهت درمان بیماران کرونایی استان افزود: خوشبختانه در نشستی که روز گذشته با مهندس زنگنه داشتیم به توافقات خوبی برای لحاظ 13 دستگاه ونتیلاتور رسیدیم که صمیمانه از حمایت های دلسوزانه و مساعدت ویژه جناب آقای دکتر زنگنه وزیر محترم نفت تشکر و قدردانی می نمایم.

بازوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن سومین سالگرد زلزله در استان کرمانشاه اظهار داشت: چند روز دیگر سومین سالگر زلزله سهمگین در استان کرمانشاه است که اقدامات خوبی در راستای احداث مراکز درمانی در استان صورت گرفته بطوریکه تاکنون ساخت 227 واحد خانه بهداشت، 7 مرکز جامع سلامت، 3 مرکز فوریت های پزشکی و همچنین ساخت 5 بیمارستان به اتمام رسیده است.

نماینده عالی دولت در استان همچنین از افتتاح بیمارستان اسلام آباد غرب تا 20 روز دیگر خبر داد و گفت: این بیمارستان تا 20 روز دیگر افتتاح می شود و نگران هایی که مردم این شهرستان در خصوص درمان دارند، برطرف می شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان دالاهو تنها شهرستانی است که فاقد بیمارستان می باشد لذا طبق توافقات صورت گرفته اعتباری را برای احداث بیمارستان در این شهرستان در نظر گرفته ایم که امیدواریم مقدمات کار هر چه زودتر فراهم شود و همچنین بیمارستان ثلاث باباجانی که قبل از زلزله تکمیل نشده بود تا اینکه زلزله به ساختمان بیمارستان هم خسارت زد لذا اجرای این بیمارستان نیازمند یکسری توافقات و اقدامات است.

بازوند ادامه داد: همچنین ساخت بیمارستان روانسر از دیگر موضوعات است که قرار شده با توافق دانشگاه علوم پزشکی و جهاد کشاورزی زمینی برای ساخت یک بیمارستان موقت و چندین ساله در این شهرستان در نظر گرفته شود که تمامی این پروژه ها نیازمند کمک و حمایت دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی می باشد.

وی همچنین با اشاره به درگیری استان کرمانشاه با ویروس کرونا گفت: متاسفانه امروز کرمانشاه روز و حال خوشی ندارد و در این زمینه در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه که با حضور دکتر نمکی برگزار می شود به صورت مفصل سخن خواهم گفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۸۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان