//
کدخبر: ۲۸۰۲۸ //

میزان مشارکت مردم استان آذربایجان شرقی در انتخابات اعلام شد

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی، گفت: تا این لحظه ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از نزدیک به ۳ میلیون واجد شرایط آذربایجان شرقی در انتخابات شرکت کرده‌اند که حدود ۶۵ درصد کل واجدین شرایط است و مشارکت بر اساس اطلاعات رسیده همچنان ادامه دارد.

میزان مشارکت مردم استان آذربایجان شرقی در انتخابات اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید شبستری خیابانی امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران از استقبال کم سابقه مردم آذربایجان شرقی از انتخابات ریاست جمهوری و شوراها خبر داد و اظهار کرد: تا این لحظه 1 میلیون و 800 هزار نفر از نزدیک به 3 میلیون واجد شرایط آذربایجان شرقی در انتخابات شرکت کرده‌اند که حدود 65 درصد کل واجدین شرایط است و مشارکت بر اساس اطلاعات رسیده همچنان ادامه دارد و در ساعات پایانی شب صف‌های طولانی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه دو شهرستان آذربایجان شرقی با کمبود تعرفه مواجه شدند که از ستاد انتخابات خواستار تعرفه جدید بودند، افزود: در تبریز نیز شعبات مختلف اعلام نیاز شد و تا کنون فقط در تبریز 240 هزار تعرفه جدید توزیع شده است.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی در پاسخ به اینکه تخلفاتی به ستاد انتخابات گزارش شده است، گفت: تخلفات جزئی و تبلیغات انگشت شمار در داخل حوزه رأی گیری اعلام شده بود که سازمان یافته نبوده است.

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان