//
کدخبر: ۲۷۷۳۵ //
منصور سرمست رئیس ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان:

برای تعالی و امنیت کشور به روحانی و برای مدیریت مناسب شهر به لیست امید رای دهید

برای تعالی و امنیت کشور به روحانی و برای مدیریت مناسب شهر به لیست امید رای دهید
به گزارش فرتاک نیوز،

منصور سرمست رئیس ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان طی گفتگویی با خبرنگاران اعلام کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند شرکت در انتخابات فریضه است وهمه باید شرکت کنند لذا از همه مردم فهیم استانمان درخواست می کنم که با حضور پرشور در این عرصه ، سرافرازی ایران اسلامی را تثبیت نمایند .

 

وی در ادامه با اشاره به نحوه تنظیم  لیست امید برای شهر کرمانشاه و انتشار آن عنوان داشت :

 

به استناد اختیاراتی که در چند جلسه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان و هیئت رئیسه این شورا به رئیس ستاد داده شده است، با رایزنی با افراد و اعضای شورا و نیز هیئت رئیسه  پس بررسی های لازم و بر اساس معیارها و شاخص های علمی فهرست امید تنظیم گردید تا در زمان مقتضی در اختیار مردم شریف و عزیز کرمانشاه قرار گیرد. وی افزود: به هر حال هر فهرستی که ارائه می شود پیامدها و حواشی خاص خود را دارد. اما فهرستی که ارائه شده است با در نظر گرفتن جمیع جهات، بهترین لیستی بوده است که می توان ارائه داد. مهم این است که این لیست بتواند مورد رضای اکثریت قرار گیرد و افراد آن لیست از شایستگی و کارآمدی لازم برخورد بوده وهم پوشانی لازم برای انجام وظایف و حرکت در راستای حل مشکلات را داشته باشند. یعنی برای اداره و مدیریت شهر از جنبه های گوناگون همدیگر را کامل کنند. 

 

 منصور سرمست گفت: فهرستی که  به نام امید صادرشده و در اختیار افکار عمومی قرار گرفته، اولاً مورد تایید مرکز است و تنها لیستی است که می تواند به نام لیست امید مورد توجه قرار گیرد و معتبر باشد.  از این رو تمامی فهرست های دیگر قطعاٌ جعلی هستند و نوعی کلاهبرداری و فریبکاری آشکار به شمار می آیند. متاسفانه طی یکی دو روز گذشته فهرست هایی به نام اصلاح طلبان و یا امید منتشر شده، که جملگی آنها به جز فهرستی که توسط سخنگوی شورا و اینجانب به عنوان رئیس ستاد اصلاح طلبان در اختیار رسانه ها و افکار عمومی قرار گرفته و می گیرد، جعلی هستند و از درجه اعتبار ساقطند. متاسفانه برخی افراد جاعل در قاموس نامزد شورا،  هنوز به میز نمایندگی شورا نرسیده اند تقلب می کنند و فهرست جعلی ارائه می دهند ، حال تصور کنید،  خدایی ناخواسته به شورا راه یابند !!. 

 

رئیس ستاد انتخابات اصلاح طلبان استان کرمانشاه اظهار داشت: در ابتدا ما قصد نداشتیم فهرست امید را منتشر کنیم،  اما وقتی رئیس شورای عالی سیاستگذاری آقای عارف و نیز جناب خاتمی خواستند که چنین فهرست هایی صادر شود ما نیز تصمیم گرفتیم با توجه به سازوکارها و اختیارات قانونی فهرست را اعلام کنیم. 

 

بنابراین فهرست امید منتشر می شود و از مردم آگاه و شریف کرمانشاه می خواهیم در یک حرکت آگاهانه و برای خروج از بن بست کم کاری شوراها، آرای خود را فقط به این فهرست به صندوق بریزند. تا انشاا.. با یک حرکت متمدنانه شوراها را به جای اصلی خویش بازگردانیم واز این امکان و موقعیت بی نظیر برای توسعه و مدیریت شهراستفاده بهینه به عمل آوریم. مردم فهیم کرمانشاه برای اثبات درایت خویش در روز 29 اردیبهشت به لیست امید رای خواهند داد و  تنها لیستی که توسط سخنگوی شورا جناب آقای صمدی و یا بنده اعلام گردیده است لیست امید که مورد تایید مرکز است می باشد و بقیه فهرست ها که مغایر این لیست باشند جعلی بوده و بدینوسیله تکذیب می گردند. البته ما کسانی را که به چنین کلاه برداری هایی دست می زنند و جعل عنوان می کنند را مورد پیگرد قضایی قرار خواهیم داد.

 

منصور سرمست رئیس ستاد اصلاح طلبان کرمانشاه در پایان از مردم خواست ضمن حضور گسترده در پای صندوق های رای با رای به دکتر حسن روحانی اساسی ترین گام را برای تعالی ، رشد و توسعه کشور بردارند و در انتخابات شوراها نیز برای داشتن شهری آباد به لیست امید رای دهند.  نامزدهایی که در لیست امید قرار دارند به شرح زیر می باشند:

 

1-  کیومرث محمدی 2-صادق مطاعی 3- رسول آزادی 4- محبوبه هلشی  5- فرج ا... بدری 6- محمد حسین جابری 7- کیقباد جمشیدی 8- غلامرضا امیری 9- شیرولی اسلام پناه 10- کاظم نجفی 11 - شراره تیموری 12- حسن رحمانی 13- شمس الدین الماسی

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان