//
کدخبر: ۲۵۴۴ //

مشکلات ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی بزرگ قزوین بررسی شد

در نشست استاندار با مدیرعامل بانک ملی کشور،مسائل و مشکلات 20 واحد تولیدی و صنعتی بزرگ قزوین مورد بررسی قرار گرفت.

مشکلات 20 واحد تولیدی و صنعتی بزرگ قزوین بررسی شد

به گزارش فرتاک نیوز، فریدون همتی با اشاره به برگزاری نشست مشترک با مدیرعامل بانک ملی کشور و اعضای هیات مدیره این بانک که به منظور پیگیری مصوبات کارگروه تسهیلات رونق تولیدی و رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی متقاضی تسهیلات برگزار شد،افزود:در این نشست مسائل و مشکلات 20 واحد تولیدی و صنعتی بزرگ استان قزوین که برای دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده بودند مورد بررسی قرار گرفت و پس از این تصمیم، دستور لازم از سوی مدیرعامل بانک ملی به منظور تامین نقدینگی و سرمایه در گردش آنها صادر شد.

وی اضافه کرد:در ادامه این نشست مدیران و صاحبان4 واحد بزرگ تولیدی استان حضور داشتند که نسبت به آنها تصمیم گیری و مساعدت لازم انجام شد و برای 16 واحد دیگر در جهت مشکلات و پرداخت تسهیلات دستور کتبی صادر شد.

استاندار قزوین با اشاره به تسهیلات تبصره 26 قانون برنامه بودجه درخصوص پرداخت تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی(ره)،اظهار کرد:سهم بانک ملی در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد به استان قزوین 200 میلیارد ریال می باشد که تاکنون 50 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

همتی ادامه داد: با توجه به ضرورت و اهمیت اشفالزایی بویژه در مناطق محروم،خانواده های آسیب پذیر و در بخش مشاغل خانگی مقرر شد باقی مانده تسهیلات هر چه سریعتر به استان قزوین ابلاغ شود.

منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار، علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت و معدن،تجارت و خمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی در این نشست همتی را همراهی می کردند.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان