//
کدخبر: ۲۵۲۴ //

زنان محله ای در سبزوار از رفتارهای یک زن به پلیس پناه بردند

زنی در سبزوار برای همسایه هایش نقشه کثیفی کشیده بود.

زنان محله ای در سبزوار از رفتارهای یک زن به پلیس پناه بردند

به گزارش فرتاک نیوز،ماموران پلیس شهرستان "سبزوار" عامل کلاهبرداری یک میلیارد و 350 میلیون ریالی وام های خانگی از 15 شهروند را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار بهمن امیری مقدم فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی، گفت:در پی شکایت چند شهروند سبزواری مبنی بر کلاهبرداری از آنها در صندوق وام خانگی موضوع در دستور کار تیمی از پلیس Police ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در بررسی اظهارات شاکیان پرونده مشخص شد زنی با جلب اعتماد تعدادی از ساکنان محله "توحید شهر"، صندوق قرض الحسنه خانگی راه اندازی و پس از گذشت مدتی از دریافت سپرده های افراد تاکنون قرعه به نام هیچکدام از اعضاء نیفتاده است، بیان داشت: پس از چند مرحله پیگیری، یکی از اعضاء عنوان داشت که قرعه به نام شخصی دیگر افتاده که به تازگی از محل متواری شده است.

سردار امیری مقدم تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان سبزوار با کمک مالباختگان چهره فرضی متهم را ترسیم و با یک سری تحقیقات گسترده میدانی محل اختفایش را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: این متهم 49 ساله در بازجویی های به عمل آمده در مواجهه با تعدادی از مالباختگان به کلاهبرداری از 15 شهروند به مبلغ یک میلیارد و 350 میلیون ریال با راه اندازی صندوق قرض الحسنه خانگی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا از شهروندان خواست در صورت شکایت مشابه به پلیس آگاهی سبزوار واقع در خیابان نواب صفوی جنب سینما Cinema بهمن مراجعه یا از طریق شماره تلفن 44227662 شکایت خود را در این رابطه مطرح کنند

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان