//
کدخبر: ۲۴۸۴۶۱ //
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه:

کمبودی در بازار ازلحاظ عرضه اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده نداریم

کمبودی در بازار ازلحاظ عرضه اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده نداریم
به گزارش فرتاک نیوز،

صبح امروز پنج‌شنبه 15 اسفندماه سال جاری؛ مهندس هوشنگ بازوند؛ استاندار کرمانشاه به همراه دکتر هدایت حاتمی؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، مهندس محسن دارابی؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از چند واحد تولیدی مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده بازدید به عمل آوردند.

مهندس دارابی در حاشیه بازدید از این واحدهای تولیدی گفت: 7 واحد تولیدی درزمینهٔ تولیدی مواد بهداشتی و ضدعفونی و نیز تولید ماسک و لباس بیمارستانی در استان فعالیت دارند که در حال حاضر بر اساس شرایط موجود با حداکثر ظرفیت در حال تولید این اقلام بهداشتی هستند.

 مهندس دارابی در ادامه افزود: شرکت دانش‌بنیان پرک شیمی تولیدکننده انواع مواد ضدعفونی‌کننده سطح و سطوح با ظرفیت 1000 تن در روز؛ شرکت دانش‌بنیان دایراک صنعت درمان تولیدکننده ماسک و لباس محافظ پزشکان و پرستاران با ظرفیت 700 عدد ماسک N95 و 500دست لباس محافظ پرستاران و پزشکان ، واحد تولیدی کیمیا فرایند بیستون تولیدکننده انواع محلول و ژل و پاک‌کننده دست با پایه الکل با ظرفیت 10 تن در روز از عمده واحدهای تولیدی درزمینهٔ مواد شوینده و بهداشتی و ماسک و ... از عمده واحدهایی است که در این زمینه فعالیت دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۴۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان