//
کدخبر: ۲۰۴۳۸۹ //

اعضای جدید انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان معرفی شدند

سازمان صمت استان کرمانشاه از معرفی اعضای جدید انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خبر داد.

اعضای جدید انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان معرفی شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

صبح امروز 10 مردادماه سال جاری با حضور مهندس محسن دارابی؛ رییس سازمان صمت استان کرمانشاه، اعضای جدید انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان کرمانشاه معرفی و از زحمات اعضای قدیم این انجمن تقدیر به عمل آمد.

مهندس دارابی در این مراسم با اشاره به وظایف خطیر انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان افزود: استیفای حقوق عامه مردم از عمده وظایف اعضای این انجمن بوده که در چارچوب قوانین قابل‌اجراست.

رییس سازمان صمت استان کرمانشاه در ادامه تأکید کرد: انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کننده به‌عنوان یک تشکل کاملاً مردمی باید به‌عنوان بازوان معاونت بازرسی و نظارت بر خدمات و کالا عمل نماید.

یاری؛ رییس سابق انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان کرمانشاه نیز در این جلسه بابیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در طول 8 سال گذشته افزود: انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان کرمانشاه به‌عنوان یک شاخص در کشور شناخته‌شده است و انتظارات زیادی نسبت به این انجمن وجود دارد که امیدواریم اعضای جدید نیز در این راستا حرکت نمایند. درکه؛ رییس جدید انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان کرمانشاه نیز طی سخنانی، انتقال تجربیات اعضای قدیم این انجمن به اعضای جدید را خواستار شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۳۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان