//
کدخبر: ۱۹۷۳۵۹ //

بصیرت نقش مهمی در مقابله با هجوم فرهنگی دشمن دارد

مراسم اختتامیه دوره بصیرت خانواده های تیپ۷۱پیاده مکانیزه ابوذر سرپل ذهاب برگزار شد.

بصیرت نقش مهمی در مقابله با هجوم فرهنگی دشمن دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ جلیل  شاطری سرپرست تیپ ۷۱پیاده مکانیزه ابوذر مستقر در سرپل ذهاب در اختتامیه دوره بصیرت ویژه خانوادها که در تالار مراسمات کوی سازمانی پادگان ابوذر و با حضور حجت الاسلام والمسلمین فاطمی نسب امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب و ملارشید ثنایی امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب و جمع کثیری از مسئولین لشکری و کشوری برگزار گردید گفت: بصیرت نقش مهمی در مقابله با هجوم فرهنگی دشمن دارد و بابرگزاری دورهای بصیرت افزایی و اعتقادی حتما  آموزه های دینی خانواده ها افزایش می یابد.

وی گفت: این دوره بصیرت سیصد وپنجاهمین دوره در سطح نیروی زمینی ارتش وسومین دوره بصیرت خانواده های کارکنان تیپ ۷۱ پادگان ابوذر است که به مدت ۴روز در تالار مراسمات کوی سارمانی این تیپ برگزار می شود.

در ادامه سرهنگ شاطری یاد آوری کرد: هدف از این دوره ها، بصیرت افزایی خانواده های کارکنان این یگان جهت مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان است.

سرپرست تیپ ۷۱ پادگان ابوذر تصریح کرد : دشمنان انقلاب امروز فرزندان و جوانان ما را هدف قرارداده اند و به فکر انحراف فرهنگی جوانان است، و مادران با توجه به نقشی که در تربیت فرزند دارند نقشی اساسی در این خصوص ایفا میکنند

در ادامه این مراسم امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب حجت الاسلام فاطمی نسب بیان داشت: بصیرت یعنی شیعه وسنی در یک مجلس کنار هم باشند، امروز دشمن دنبال تفرقه است اما نمی تواند، چون خانواده های ما دارای بصیرت هستند بصیرت در بین جامعه باید به معنای واقعی کلمه باشد این می تواند اثرگذار و ارزشمند باشد. بصیرت یعنی شناخت فرصت و تهدید.

 فاطمی نسب افزود:دشمن از لحاظ قدرت نظامی نمی تواند بر ما غلبه کند لذا کانون گرم خانواده را هدف قرار داده است وبا سرمایه گذاری  بسیار زیاد و هدفمند است به دنبال این است که حیا و عفت را از خانواده ها بگیرد.

وی تصریح کرد: بصیرت  یعنی حربه دشمن را بدانیم و در فکر مقابله با آن باشیم و در این میان  مادر در خانواده نقش بسزایی دارد و وظیفه مادران اینست که فرزندان خوبی را تربیت کنید و در این کار اهتمام ویژه ای داشته باشید.

photo_۲۰۱۹-۰۶-۲۷_۱۳-۴۹-۲۳

در ادامه مراسم به خانواده های شرکت کننده در دوره هدایایی به رسم یادبود و همچنین به کوچکترین فرزندان که به عضویت در بسیج در آمده بودند هدایایی اهدا گردید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۳۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان