//
کدخبر: ۱۷۰۹۸۳ //
‍ رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق کرمانشاه:

مهلت قانونی تبلیغات کاندیداها فردا به پایان می رسد / انتخابات روز شنبه ۱۱ اسفند همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد

مجتبی صفایی رییس هیأت نظارت بر اتاق بازرگانی از پایان مهلت قانونی تبلیغات کاندیداهای اتاق بازرگانی خبر داد.

مهلت قانونی تبلیغات کاندیداها فردا به پایان می رسد / انتخابات روز شنبه 11 اسفند همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مجتبی صفایی گفت: مهلت قانونی تبلیغات کاندیداها فردا صبح (جمعه 10 اسفند ساعت 8 صبح ) به پایان خواهد رسید و هرگونه تبلیغات پس از این زمان تخلف محسوب می شود.

رئیس هیات نظارت انتخابات اتاق کرمانشاه خاطر نشان کرد: فرایند ثبت نام و تایید صلاحیت ها به اتمام رسیده و اسامی 32 نفر از کاندیداهای نهمین دوره انتخابات روی وب سایت اتاق ایران بارگزاری شده است.

وی ادامه داد: ضمن تقدیر از کاندیداهای محترم که در این ایام فقط نسبت به تبلیغ و تبیین برنامه های خود پرداخته اند درخواست داریم در مدت باقیمانده هم ضمن رعایت اخلاق انتخاباتی در چهارچوب های قانونی اقدام به تبلیغات نمایند.

صفایی افزود: تمام تلاش هیات نظارت بر انتخابات، برگزاری انتخاباتی سالم و توام با آرامش و به دور از هرگونه حاشیه خواهد بود.

وی با اشاره به تاکیدات استاندار محترم و رئیس سازمان صنعت استان کرمانشاه مبنی بر انتخاباتی قانونمند گفت: قطعا با همکاری تجار و بازرگانان کرمانشاهی این امر محقق خواهد شد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه اعلام کرد: شنبه 11 اسفند ماه ساعت 8 صبح فرآیند انتخابات همزمان با سراسر کشور آغاز خواهد شد و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت و طبق آئین نامه اجرائی در صورت نیاز و تایید هیات نظارت تا 3 ساعت قابل تمدید است.

صفایی یادآور شد: افراد دارای کارت بازرگانی یا عضویت، که کارت آنها در روز انتخابات اعتبار داشته (کارت بازرگانی یا عضویت حقوقی دارای حداقل یک سال سابقه و یا عضویت حقیقی دارای 18 ماه سابقه فعالیت) می توانند در این انتخابات شرکت کنند.

وی تاکید کرد: به همراه داشتن کارت بازرگانی، کارت عضویت و کارت ملی برای شرکت در انتخابات الزامی است.

صفایی گفت: صرفا شخص دارای کارت بازرگانی که کارت به نام او صادر شده حق رای دارد و معرفی نماینده یا وکیل برای اخذ رای امکان پذیر نمی باشد.

وی از کاندیداها و گروه های ائتلافی درخواست کرد در کمال اخلاق مداری خود را برای این انتخابات پرشور آماده کنند چرا که نباید فراموش شود فردای انتخابات که روز پایان رقابت ها و آغاز و ادامه رفاقت هاست پیشنهاد میگردد گروه و افرادی که موفق به کسب آرا نشده اند بایستی در کمال متانت و با پذیرش نتیجه انتخابات راه را برای کارکردن گروه منتخب هموار نمایند.

 وی در پایان گفت: هیات نظارت بر انتخابات اتاق کرمانشاه با استعانت از خداوند و بدون هیچ گونه اغماضی و با رعایت عدالت انتخاباتی و در چهارچوب آئین نامه های ابلاغی در روز شنبه 11 اسفند  اقدام به برگزاری انتخابات خواهد نمود.

گفتنی است این انتخابات به صورت آنلاین و پخش زنده توسط ناظرین در تهران رصد خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۰۹۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان