//
کدخبر: ۱۶۹۷۹ //

رییس اداره تبلیغات گلوگاه؛ اقامت مسافران نوروزی از مرز ۱۲هزار نفر گذشت

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه گفت : بیش از 12 هزار نفر از مسافران وگردشگران در گلوگاه اقامت و اسکان یافتند.

رییس اداره تبلیغات گلوگاه؛ اقامت مسافران نوروزی از مرز ۱۲هزار نفر گذشت

حجت الاسلام حسینعلی فعّالی در گفت و گو با خبرنگار فرتاک نیوز از گلوگاه، اظهار کرد : از بیست و ششم اسفند ماه ۹۵ تا هفتم فروردین۹۶ بیش از ۱۲هزار مسافر و گردشگر نوروزی در گلوگاه اقامت و اسکان یافته اند. 

 

وی افزود:از آغاز تعطیلات نوروز و شروع به‌کار ستاد خدمات سفر گلوگاه از بیست و ششم اسفند ۹۵ تاکنون یک هزار و ۲۵۰ نفر در قالب ۲۵۸ خانوار در ستاد اسکان آموزش ‌و پرورش در ۴ آموزشگاه این شهرستان اسکان یافته‌اند. 

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه در ادامه خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۵۵ خانوار فرهنگی و ۱۰۳ خانوار غیرفرهنگی با جمعیت بیش از  ۱۲۵۰ نفر در مدارس و مجتمع خانه معلم آموزش وپرورش اسکان پیدا کردند. 

 

مسؤول ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مذهبی شهرستان گلوگاه تصریح کرد : ۴۵۰ نفر از مسافران در خانه  مسافرها و بیش از ۲۰۰ نفر در کمپ های موقت، پارک ها و خیابان ها اسکان یافتند.

 

وی ادامه داد: تقریبا ده هزار و ۱۰۰ نفر در روستاهای بخش کلباد و مرکزی اقامت پیدا کردند که مجموع اقامت شهرستان تا این لحظه ۱۲ هزار نفر می باشد که  نسبت به سال گذشته تا این تاریخ رشد چشمگیری داشته است. 

 

فعّالی در پایان گفت: تا این لحظه  بیش از چهار هزار و ۲۰۰ نفر از منطقه توسکا چشمه، بیش از ۲ هزار نفر از دریای آرام شهرستان و بیش از ۴ هزار نفر از بقعه امام زاده قاسم بازدید به عمل آورده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۹۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان