//
کدخبر: ۱۶۵۷۳۴ //

کرمانشاه آماده برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی

سی و نهمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی، از فردا(18 بهمن) در کرمانشاه آغاز خواهد شد.

کرمانشاه آماده برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی
به گزارش فرتاک نیوز،

این رقابت‌ها طی روزهای 18 و 19 بهمن در سالن شش هزار نفری مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار می‌شود.

در این دوره از رقابت ها 10 تیم خارجی از کشورهای آذربایجان، ارمنستان، بلاروس، ترکیه، سریلانکا، روسیه، گرجستان، قرقیزستان، مجارستان و هلند به همراه حدود 80 کشتی گیر از ایران حضور خواهند داشت که در 10 وزن باهم به رقابت می‌پردازند.

تعدادی از کشتی‌گیران ایرانی، صبح امروز(چهارشنبه) وارد کرمانشاه شدند و باقی کشتی گیران به همراه تیم های خارجی شرکت کننده در این رقابت‌ها نیز تا عصر امروز وارد کرمانشاه خواهند شد.

صبح فردا (پنجشنبه) وزن کشی رقابت ها با 2 کیلوگرم ارفاق برگزار می شود و از ساعت 9 صبح تا 14 ظهر  رقابتهای مرحله مقدماتی برگزار می شود. عصر فردا نیز ابتدا مراسم افتتاحیه برگزار می شود و در ادامه  مسابقات مرحله مقدماتی پیگیری می شود.

صبح جمعه نیز مسابقات شانس مجدد و رده بندی و عصر این روز هم مسابقات فینال برگزار خواهد شد.

مسابقات روی سه تشک برگزار می‌شود

سالن شش هزار نفری مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) که تاکنون مسابقات کشتی آزاد جام جهانی 2017 و یک دوره مسابقات جام تختی در آن برگزار شده، با تلاش مسئولین استانی این بار مهیای برگزاری سی و نهمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام تختی است.

از حدود یک ماه پیش آماده سازی و تجهیز این سالن برای برگزاری رقابت ها آغاز شد و کشتی گیران شرکت کننده در این رقابت ها، روی سه  تشک به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

  پوشش رقابت‌ها توسط  50 خبرنگار

حدود 50 خبرنگار از رسانه های ملی و استانی پوشش سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی را به میزبانی کرمانشاه برعهده خواهند داشت.

همچنین شبکه استانی زاگرس تمام رقابت های این دو روز را بصورت کامل پوشش زنده خواهد داد. شبکه ورزش نیز روزی چهارساعت – 2 ساعت صبح و 2 ساعت ظهر- بصورت زنده رقابت ها را پوشش می دهد. شبکه سه هم در میان برنامه های خود از این مسابقات پوشش زنده خواهد داشت.

بلیط فروشی مسابقات تا عصر امروز ادامه دارد

فروش اینترنتی مسابقات نیز که از 10 بهمن آغاز شده بود، عصر امروز به پایان خواهد رسید.

 رئیس هیات کشتی استان با بیان اینکه احتمالا فردا نیز بلیط فروشی برای روز فینال نیز ادامه داشته باشد، گفت: افرادی که علاقمند به دیدن این رقابت ها هستند و طی مدتی که بلیط فروشی داشتیم به هر دلیلی موفق به خریداری بلیط نشده‌اند، در دو روز مسابقات تمهیداتی اندیشیده شده تا بتوانند وارد سالن مسابقات شوند و از نزدیک رقابت ها را تماشا کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۵۷۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان