//
کدخبر: ۱۰۷۸۹ //
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

عملیات اجرایی پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به کهگیلویه و بویراحمد آغاز شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار آغاز عملیات اجرایی همه پروژه‌های سفر رئیس‎جمهور قبل از شروع سال جدید شد.

عملیات اجرایی پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به کهگیلویه و بویراحمد آغاز شود

 سید موسی خادمی امشب در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: 39 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار در سفر رئیس‌جمهور به استان در قالب طرح و پروژه به سازمان برنامه و بودجه استان ابلاغ شد.

وی افزود: از این میزان، 10 میلیارد تومان به زیرساخت‌های گردشگری، 15 میلیارد تومان به پروژه‌های تأمین آب جهاد کشاورزی و 4 میلیارد تومان به پارک علم و فناوری استان مربوط می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تخصیص اعتبارات سفر رئیس‌جمهور قطعی و صددرصد خواهد بود، اما چون این اعتبارات به صورت اوراق مشارکت است ممکن است کمی با تأخیر پرداخت شود.

خادمی بیان کرد: مباله موافقت‌نامه این 39 میلیارد و 600 میلیون تومان انجام شده و دستگاه‌هایی که از این اعتبار سهم دارند باید هر چه سریع‌تر نسبت به اجرای پروژه‌های تعریف شده اقدام کنند تا تعهد ایجاد شده و اعتبارات زودتر تخصیص پیدا کند.

وی خواستار آغاز عملیات اجرایی همه پروژه‌های تعریف شده تا قبل از شروع سال جدید شد و ابراز کرد: برای اجرای پروژه‌ها از ظرفیت پیمانکاران توانمند استفاده شود، زیرا اگر پیمانکاران طلبکار باشند زودتر می‌توانیم اعتبارات را جذب کنیم.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۷۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان