//
کدخبر: ۱۰۴۵۹ //

آرزوی "ایتام" در کرمانشاه برآورده می‌شود

جشنواره "آرزوی ایتام" به همت شعبه "ایتام و سادات" موسسه آبشار عاطفه‌های استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

آرزوی "ایتام" در کرمانشاه برآورده می‌شود

زینب قربانی مسئول شعبه "ایتام و سادات" موسسه آبشار عاطفه‌ها در استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم جشنواره "آرزوی ایتام" در روز 15 اسفندماه توسط این موسسه خبر داد.

وی با اشاره به دعوت از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و جمعی از مسئولین برای حضور در این مراسم، گفت: قرار است در جشنواره آرزوی ایتام نشان "پدر معنوی ایتام" به امام جمعه کرمانشاه اهدا شود.

قربانی افزود: در این مراسم همچنین از خیرین و حامیان ایتام دعوت شده و تعدادی از دلنوشته‌های بچه ها و آرزوهایی که دارند به شکل درختچه آرزوها به نمایش در می‌آید.

وی هدف از برگزاری این مراسم را برآورده کردن آرزوی ایتام تحت پوشش موسسه عنوان کرد و افزود: از بین آرزوها و دلنوشته‌ها، خیرین و حامیان هرکدام از آرزوها را که بتوانند برآورده می‌کنند.

قربانی تصریح کرد: تلاش داریم با رایزنی با رستوران‌های سطح شهر بتوانیم غذای رایگان برای ایتام در این روز تدارک ببینیم.

وی با بیان اینکه هنوز مکان برگزاری این مراسم مشخص نیست، گفت: هماهنگی و پیگیری در این زمینه در حال انجام است و از اپراتورهای ایرانسل و همراه اول نیز برای تبلیغات در خصوص این مراسم دعوت به همکاری شده است.

وی افزود: همچنین کارهای دیگر تبلیغاتی این مراسم در قالب نصب بنر در میادین اصلی شهر و اماکن عمومی انجام شده است.

قربانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 140 یتیم تحت پوشش شعبه "ایتام و سادات" موسسه آبشار عاطفه‌ها در استان هستند.

وی با بیان اینکه در زمانی اهدای کمک‌ها به ایتام از خیرین و حامیان نیز دعوت می‌شود، گفت: اعتقاد داریم حامیان و خیرین باید بدانند کمک‌هایی که می‌کنند چطور و چگونه هزینه می‌شود، بنابراین در زمان اهدای کمک‌های آن به ایتام از آنها دعوت می‌شود.

وی یادآور شد: همه افراد می‌توانند در این مراسم حضور پیدا کرده و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را اهدا کرده و در حد توان آرزوی ایتام را برآورده کنند.

قربانی اظهار کرد: افراد همچنین می‌توانند در طول سال هر نوع  کمک نقدی خود را به شماره حساب موسسه به شماره 28444377205001 بانک انصار و یا شماره کارت 8073-5761-8110-6273 واریز کنند.

وی افزود: افراد همچنین می‌توانند کمک های غیرنقدی خود را به آدرس کرمانشاه، خیابان سید جمال الدین اسدآبادی (خیابان رشیدی)، کوی شهید ابوالقاسم بهرامی، پلاک 6 ارسال کرده و  هرگونه سوال را از طریق تماس با شماره های 5-08337295913 و یا شماره همراه 09180637110 با دفتر موسسه آبشار عاطفه های درمیان بگذارند.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۴۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان