//
کدخبر: ۱۰۱۵۶ //
حذف مقتدرانه

صالحین باشکست برابر سایپا از رسیدن به نیمه نهایی لیگ برتر بازماند

تیم والیبال صالحین ورامین در خانه والیبال در برابر سایپا تهران در عین صلاحیت شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی لیگ برتر بازماند.

صالحین باشکست برابر سایپا از رسیدن به نیمه نهایی لیگ برتر بازماند

دو تیم والیبال صالحین ورامین و سایپا تهران عصر امروز در دور سوم مرحله پلی آف رقابت های لیگ برتر مردان کشور (یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست) به مصاف هم رفتند که در پایان سایپا تهران با حساب ۳ بر دو میهمان خود را مغلوب ساخت و به جمع ۴ تیم برتر والیبال ایران صعود کرد.

این دیدار ساعت ۱۶ در خانه والیبال و در حضور جمع کثیری از تماشاگران ورامینی و نیز سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین،پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی و محمد رضا یوسفی فرماندار شهرستان ورامین برگزار شد .

در ست اول، تیم صالحین بازی را با نتیجه ۲۵ به ۲۱ به حریف خود واگذار کرد و در ست دوم با تسلط چشمگیر به بازی توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ سایپا را شکست دهد تا در ست شماری دو تیم در عدد یک برابر شوند، ست‌ سوم بازی نیز با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به نفع صالحین به پایان رسید .

اما این سایپا بود  که در ست چهارم توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ و به رغم شایستگی صالحین به پیروزی برسد تا دو تیم در ست شماری ۲ بر ۲ مساوی شوند و همه چیز به ست پنجم موکول شود.

در ست پنجم دو تیم بازی پایاپای و جذابی به نمایش گذاشتند و در نهایت سایپا با برتری میلیمتری ۱۵ بر ۱۳ توانست صالحین را شکست دهد تا حذف مقتدرانه نماینده ورامین از لیگ برتر رقم بخورد.

این مسابقه با حضور چشمگیر تماشاچیان ورامینی همراه بود و شعارهای متعدد «صالحین آسیایی امید شهر مایی» ورامینی ها خانه والیبال را به غوغاکده ای تبدیل کرده بود اما در نهایت جوانان پرشور ورامینی غمگین، خانه والیبال را به مقصد ورامین ترک کردند.

در ادامه این رقابت ها صالحین باید با بانک سرمایه مسابقه دهد تا تکلیف فینالیست های لیگ برتر مردان کشور مشخص شود.

 

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۱۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان