//
کدخبر: ۹۶ //

مدیر ارتباطات ترامپ درکاخ سفید استعفا کرد

جیسون میلر مسئول ارتباطات ترامپ درکاخ سفید به بهانه مشغله های خانوادگی از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش فرتاک نیوز جیسون میلر مسئول ارتباطات ترامپ درکاخ سفید به بهانه مشغلهجیسون میلر که دو روز پیش از ترامپ به سمت مدیریت ارتباطات کاخ سفید برگزیده شده بود با صدور بیانیه ای اعلام کرد که به دلیل مشغله های خانوادگی قادر به ادامه همکاری با کاخ سفید نخواهد بود.

وی دراین بیانیه نوشته است از آنجا که او وهمسرش در انتظار تولد دومین فرزند خود هستند ترجیح می دهد وقت بیشتری را صرف گذراندن با خانواده خود بکند.

میلر در ادامه نوشته است که پس از گذراندن یک هفته با خانواده خود که به گفته او طولانی ترین زمانی است که از سال 2015 تا کنون با آن ها گذرانده به این تشخیص رسیده است که برای او اولویت هم دراین مقطع گذراندن زمان با خانواده خود است و قادر نیست سمت حساسی مثل مسئولیت ارتباطات کاخ سفید را به درستی انجام دهد.

به این ترتیب مسئولیت ارتباطات کاخ سفید درحال حاضر به شان اسپایسر رییس ارتباطات کمیته حزب جمهوریخواه که هفته گذشته از سوی ترامپ به سمت سخنگویی کاخ سفید برگزیده شده بود واگذار خواهد شد.

میلر در انتهای بیانیه خود نوشته است که امیدوار است پس از اتمام وظائف خود در تیم انتقال بتواند از بیرون به حمایت از ترامپ ادامه بدهد. های خانوادگی از سمت خود استعفا کرد.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان