//
کدخبر: ۶۰۰۸۴ //
یادداشتی از ایرج نظافتی؛

برای ویرانی های شهر شیرینم!

برای ویرانی های شهر شیرینم!

ایرج نظافتی؛ خبر سنگین بود و غیرقابل باور،نیم ساعت تمام پشت خط تماس با #کرمانشاه ماندیم،مکرر شماره مادر ؛برادر خواهر و اقوام دور و نزدیک را می گرفتیم اما مکرر بوق اشغال میزد! فقط امید ما برای اطلاع رسانی دقیق و درست، شده بود زیر نویس شبکه خبر! آن هم با نمایش تکراری و مکرر چند خبر کوتاه!

 

بعد از نیم ساعت ارتباط با خواهرم وصل شد و از سلامتی خودش و مادر و برادر و دیگر بستگان گفت و از اوضاع سخت و طاقت فرسایی که بر آنها رفته بود حکایت ها تعریف کرد...

 

۱: امروز چند بار دلم گرفت؛از کلیپ های ارسالی که مردم روستایی و شهری زلزله زده در کرمانشاه می گفتند بعد از چند ساعت از وقوع زلزله هنوز هیچ امدادی برایشان نیامده و با دستی خالی و خانه ای آوار شده بر سرشان روبرو هستند و عزیزانشان زیر خروارها آوار مانده اند و نمی دانند زنده هستند یانه،و آیا امدادی به کمک آنها خواهد آمد یا نه...؟

784667

۲:از سیاسی کاری برخی افراد دلم گرفت؛همانانی که به دنبال این بودند ثابت کنند هر آنچه که در #استان_کرمانشاه اتفاق افتاده مقصرش دولت قبلی بوده و جریان مقابل هم به دنبال اثبات این ادعا بود که ربطی به دولت قبل ندارد و مربوط به این دولت است! مثل حکایت #مسکن_مهر! حال این وسط یکی نیست بگوید چه مسکن مهر و چه مسکن بی مهر هر چی بوده در #سرپل_ذهاب و مناطق زلزله زده نابوده شده، شما دنبال چه بازی کثیفی می گردید آقای #اصلاح_طلب یا برادر #اصولگرا!!

 

۳:دلم گرفت از سخن و رفتار استاد موسیقی همشهری ام «شهرام_ناظری!» در یک کلیپ کوتاه ظاهراً در مراسمی هنری وقتی که می خواهد یادی کند از  مردم زلزله زده غرب کشور می گوید: به یاد هم ولایتی هایم یک دقیقه سکوت می کنم!!

 

سوال من از استاد شهرام ناظری این است که چرا به سبک غربی ها پناه برده ای و یک دقیقه سکوت روح کدام اموات را شاد می کند مسلمان؟! مگر نه اینکه شما مسلمان و شیعه علی(ع)هستی و این قیافه و سیبیل شما نماد علی پرستی شماست، لطفا بفرمائید فاتح خیبر برای شادی روح کدام مُرده یا زنده سکوت می کرد و به جای این سکوت چرا نمی فرمائید حاضران فاتحه ای قرائت کنند و به راستی بعد از این همه سال تجربه و پیشکسوتی سر از کجاها درآوردی استاد هنرمند و این سکوت چه جایگاهی در فرهنگ کهن ایرانی- اسلامی دارد؟!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۰۰۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان