//
کدخبر: ۵۲۳۹۸ //

با صدور پیامی / محسن رضایی درگذشت آیت‌الله راستی کاشانی را تسلیت گفت

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی درگذشت آیت الله حسین راستی کاشانی از پیشگامان نهضت امام خمینی(ره) و عضو پیشین مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

 با صدور پیامی /  محسن رضایی درگذشت آیت‌الله راستی کاشانی را تسلیت گفت
به گزارش فرتاک نیوز،

متن پیام محسن رضایی بدین شرح است:

 انالله و انا الیه راجعون

 

مرد جهاد و اجتهاد، عالم وارسته و فقیه والامقام، یار و  همراه صدیق و صمیمی امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، آیت الله حاج شیخ حسین راستی کاشانی، پس از عمری مجاهدت در راه خدا و ترویج معارف نورانی و جانبخش اسلام، به لقاءالله پیوست.

 

آن مرد بزرگ، از پیشتازان نهضت امام خمینی بود که از آغازین روزهای قیام امام راحل(ره)، دعوت رهبر کبیر انقلاب را لبیک گفت و تا واپسین روزهای عمر پر برکت خود، لحظه ای از حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی دریغ نورزید.

 

در عظمت آیت الله راستی همین بس، که امام راحل(ره) در وصف ایشان فرمود: "آقای راستی کسی است که در نجف، مرا از غربت خارج کرد."

 

آیت الله راستی کاشانی در طول دوران دفاع مقدس، صمیمانه از رزمندگان و فرماندهان آن جبهه ها حمایت نمود.

 

اینجانب، سوگمندانه، رحلت این عالم عارف و معلم بزرگ اخلاق، دینداری و سیاست را به محضر مبارک حضرت ولیعصر(عج) ، مقام معظم رهبری، مراجع عالیقدر تقلید، جامعه محترم مدرسین، حوزه های علمیه و عموم ملت ایران، به ویژه به مردم صمیمی، ولایتمدار و انقلابی کاشان و نیز به بیت مکرم و آقازادگان ارجمند، شاگردان، ارادتمندان و دوست پروردگان ایشان، صمیمانه تسلیت عرض نموده، از درگاه حضرت حق، برای آن فقیه گرانمایه و سالک الی الله، علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و اجر و دوام توفیق، طلب می کنم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۳۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان