//
کدخبر: ۴۸۹۲۱ //

پاسخ انستیتوپاستور ایران به فرتاک نیوز نسبت به انتشار سرطان زا بودن آب زمزم + فیلم

پاسخ انستیتوپاستور ایران به فرتاک نیوز نسبت به انتشار سرطان زا بودن آب زمزم + فیلم
به گزارش فرتاک نیوز،

در تاریخ 21 مرداد ماه 96، پایگاه خبری تحلیلی فرتاک نیوز در گفت گو با آقای نادر طالب زاده اقدام به قراردادن یک فیلم با موضوع« آب زمزم مکه و صحبت های جنجالی نادر طالب زاده/ آیا آب زمزم سرطان زاست؟ » بر روی خروجی خود نمود که در آن فیلم، مصاحبه شونده ادعا نموده که آب زمزم مکه آلوده بود و نیترات و آرسینک در آب مورد نظر مشاهه شده است و در تایید سخنان خود به تاییدیه «انستیتوپاستور ایران» اشاره نموده بود که این انتشار این خبر مورد توجه عموم مردم قرار گرفت که در این راستا ریاست محترم انستیتوپاستور ایران نسبت به این خبر جوابیه ای را به دفتر فرتاک نیوز ارسال نمودند.

 

انستیتوپاستور ایران در پاسخ به ادعای آقای طالب زاده اعلام نموده است:« این انستیتو فاقد تجهیزات اندازه گیری آلودگی های ذکر شده در آب می باشد» و ادعای مطرح شدن این موضوع توسط نامبرده که تایید انستیتو را هم اعلام نموده را منتفی دانسته است..

 

هم چنین در بخش دیگری از این جوابیه آمده است که «براساس بخش نامه ابلاغ شده در زمان تصدی خانم دکتر وحیده دستجردی تنها سازمان متولی اندازه گیری میزان آلودگی آب، سازمان آب کشور می باشد و هیچ یک از زیر مجموعه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجاز به انجام چنین تستی نمی باشند.»

 

فرتاک نیوز : ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت محترم انستیتو پاستور ایران امیدوار است دیگر مسئولان محترم نیز نسبت به موارد ارائه گردیده پاسخ گو بوده تا شبهات ممکن در زمینه های مختلف برطرف گردد.

 

لازم بذکر است که حق پاسخ گویی برای آقای نادرطالب زاده که ادعای فوق را مطرح و از سوی انستیتو ایران تکذیب گردیده، هم چنان محفوظ می باشد.

scan0152

 

گفت و گوی نادر طالب زاده در مورد سرطان زا بودن آب زمزم

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۹۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان