//
کدخبر: ۴۳۴۰۷ //

واکنش شدید به اظهارات بقایی؛ آقایان احساس می‌کنند مصونیت دارند/ مردم شاخ بزرگتر از اینها را شکسته‌اند

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در واکنش به اظهارات توهین‌آمیز حمید بقایی بعد از آزادی از زندان به قید وثیقه گفت: هر کسی که مادام به قانون احترام بگذارد و در چارچوب قانون رفتار کند، مورد تکریم ملت است.

به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام علیرضا سلیمی، عضو فراکسیون روحانیت مجلس در واکنش به اظهارات توهین‌آمیز حمید بقایی بعد از آزادی از زندان به قید وثیقه گفت: هر کسی که مادام به قانون احترام بگذارد و در چارچوب قانون رفتار کند، مورد تکریم ملت است.

وی ادامه داد: این درست نیست برخی از افراد زمانی‌ که قوه قضائیه آنها را تحت تعقیب قرار می‌دهد شروع به بیان سخنان ناشایست برعلیه قوه قضائیه کنند اینها باید در مقابل قانون تمکین کنند.

سلیمی خاطر نشان کرد: حکم، حکم قانونی است و در این راستا همه باید در مقابل این حکم کرنش کنند. عدم تمکین دراین راستا نشانگر یک نوع تخلف قانونی است و نباید چارچوب را شکست و آقایان احساس می کنند مصونیت دارند و این بازی‌ها در جمهوری اسلامی نقشی ندارد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون «آموزش، تحقیقات و فناوری» مجلس بیان کرد: بزرگتر از این آقایان که جلوی نظام ایستاده‌اند مردم شاخشان را شکسته‌اند و امیدوارم که خود بیایند و این مسیر اشتباه را بیش از این ادامه ندهند.

وی درباه ادامه روند بررسی پرونده آقای بقایی در قوه قضائیه تصریح کرد: قاضی درباره این پرونده باید تحقیقاتش را تکمیل کند و بعد از آن هر چه قاضی گفت همه باید در مقابل حکمش تمکین کنند، قوه قضائیه یکی از ارکان اقتدار کشوراست همین قوه قضائیه بود که حکم مفسدان را صادر کرده است.

سلیمی گفت: همین قوه قضائیه بوده که درمقابل کسانی که با اصل نظام درافتاده‌اند جدی برخورد کرده است، این همان قوه است که وقتی شما رفتید برگه سوء پیشینه بگیرید برای شما سوء پیشینه صادر نکردند بخاطر همان برگه قوه قضائیه بود که شما آن مناصب را در کشور تصاحب کردید. چگونه حال به راحتی به این احکام و به این قوه توهین می کنید.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: توهین به یک قوه توهین به بخشی از نظام است و مردم قطعا این را نمی‌پذیرند و از هر شخصی هم که باشد تفاوتی نمی کند. بالاخره این رویه توهین کردن‌ها امر مذموم، غیر اخلاقی و غیر قابل دفاع است.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۴۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان