//
کدخبر: ۳۲۷۳ //

علت آتش سوزى ساختمان پلاسکو/ آمار محبوس شدگان دقیق نیست

محسن همدانى معاون امنیتى استاندار تهران در گفت و گو درباره ی تشریح اخرین جزییات اتش سوزى برج تجارى پلاسکو اظهار داشت: این حادثه به صورت کاملا طبیعى رخ داده است.

علت آتش سوزى ساختمان پلاسکو/ آمار محبوس شدگان دقیق نیست
به گزارش فرتاک نیوز، معاون امنیتی استاندار تهران گفت: اتش نشانان در مراحل اولیه اتش سوزى اعلام کردند از انجایى که ساختمان پلاسکو فاقد گاز کشى بوده علت اصلى وقوع حادثه اتصال برق یا روشن شدن پیک نیک است. 

وى افزود: اتش نشانان در مراحل اولیه اتش سوزى اعلام کردند از انجایى که ساختمان پلاسکو فاقد گاز کشى بوده علت اصلى وقوع  حادثه اتصال برق یا روشن شدن پیک نیک است. 

همدانى ادامه داد: اتش سوزى از طبقه نهم به طبقات فوقانى گسترش یافته و در حال حاضر نیروهاى امدادى، ستاد مدیریت بحران تهران و شهردارى، اتش نشانى و اورژانس در محل حادثه حضور دارند و استاندارى تهران هم در این زمینه فعال است.

معاون امنیتى استاندارى تهران گفت: در تلاشیم کسانى که زیر اوار هستند و احتمال زنده بودن انها وجود دارد را نجات دهیم و اقدامات مربوط به جلوگیرى از نشت گاز و برق هم در حال انجام است.

همدانى تصریح کرد: در حال حاضر انتشار هرگونه امارى صحت ندارد اما تعداد افرادى که در این حادثه کشته یا محبوس هستند ٣٠ الى ٤٠ نفر است اما همین امار هم مورد تایید نیست زیرا امکان افزایش این تعداد وجود دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان