//
کدخبر: ۲۹۷۶ //

ممانعت محافظان ابتکار از دستگیری پسرش!

قاضی‌پور با اشاره به فساد مالی خانواده معصومه ابتکار، گفت: محافظان شخصی رئیس سازمان محیط زیست در برابر حکم قانون ایستادند و اجازه‌ی دستگیری فرزند و شوهر او را ندادند.

ممانعت محافظان ابتکار از دستگیری پسرش!

به گزارش فرتاک نیوز؛ نادر قاضی‌پور با بیان  اینکه دولت یازدهم در طول سال‌های اخیر به جای حل مشکلات، بر تعداد آن‌ها افزوده است، ابراز داشت: برای مثال در بحث برجام آقایان فقط وعده‌های سرخرمن داده‌اند و هیچ کاری انجام نشده است.

 

وی اظهار کرد: بسیاری از منسوبین به دولت یازدهم با واژه منحوس رانت خواری عجین هستند، بطوری که در تازه‌ترین مورد خانواده معصومه ابتکار با استفاده از رانت دولتی پول چندین خانواده شهید را بالا کشیده‌اند؛ حتی وقتی مأمورین انتظامی با در دست داشتن حکم جلب فرزند معصومه ابتکار(طه هاشمی)به منزل وی مراجعه کرده‌اند  با ممانعت محافظان معاون رئیس جمهور مواجه شده‌اند.

 

این نماینده مجلس دهم به تخلفات حسین فریدون اشاره کرد و توضیح داد: در این باره دولت علاقه‌ای به شفافیت ندارد زیرا زمان انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است و آن‌ها نمی‌خواهند با روشن شدن مسائل ریاست را از دست بدهند، بر همین اساس است که در قبال قوه قضائیه و سپاه موضع‌گیری می‌کنند.

 

وی خاطرنشان ساخت: در راستای پیگیری این مسایل نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه ارسال کرده‌ایم تا همچون گذشته با اجرای قانون، آنان که در مظان اتهام هستند در برابر افکار عمومی پاسخگو باشند.

 

نماینده مردم ارومیه در واکنش به اظهارات نایب رئیس دوم مجلس مبنی بر «رزمایش‌های موشکی کم عقلی است»، تصریح کرد: این آقازاده از موقعیت پدر بزرگوارش که مورد احترام همه می‌باشد، سوء استفاده کرده و گاه و بیگاه اظهارنظرهای عجیبی می‌کند زیرا به واسطه شهادت پدرش، سرد و گرم روزگار را نچشیده است.

 

وی بیان داشت: بنده به جای مطهری از همه نیروهای نتظامی و انتظامی عذرخواهی می‌کنم و از تمام زحمات سپاه، ارتش، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کمال قدردانی را دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان