//
کدخبر: ۲۹۳۱۷ //

پدر عامل حادثه منچستر: پسرم خود را آماده سفر به عربستان می‌کرد

پدر عامل حادثه تروریستی منچستر در اظهاراتی در این باره اعلام کرد که پسرش یک ماه و نیم پیش از این حمله در لیبی به سر می بُرد و در حال آماده سازی مقدمات حضور خود در عربستان بوده است.

به گزارش فرتاک نیوز،

پدر عامل حادثه تروریستی دوشنبه شب در شهر منچستر انگلیس در اظهاراتی اعلام کرد که پسرش یک ماه و نیم پیش از این حمله در لیبی به سر می بُرد.

پدر «سلمان عبیدی» مظنون حادثه تروریستی دو روز گذشته در منچستر در ادامه افزود که وی در حال آماده سازی مقدمات حضور خود در عربستان بوده است.

وی همچنین در ادامه؛ اخبار منتشره توسط برخی رسانه ها مبنی بر دستگیری یکی از دیگر پسران خود توسط پلیس انگلیس را مورد تأئید قرار داد.

لازم به ذکر است، نخست وزیر انگلیس روز گذشته و تنها چند ساعت پس از حادثه مذکور در این باره گفته بود: پلیس اطلاعاتی از عامل این انفجار در دست دارد؛ اما در حال بررسی این موضوع است که این فرد به تنهائی در این حمله نقش داشته و یا با مشارکت دیگر افراد به این اقدام مبادرت ورزیده است.

وی در ادامه افزود که نیروهای امنیتی این کشور از هویت مظنون به ارتکاب این رویداد اطلاع دارند؛ اما با این وجود نمی توان درباره نام وی ابراز اطمینان کرد.

«ترزا می» تأکید کرده بود: عامل حمله به منچستر می خواست حادثه مذکور با حداکثر فاجعه به انجام برسد.

منبع: مهر

منبع: نامه نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان