//
کدخبر: ۱۹۰۹۵ //

تست سرعت گلکسی اس ۸ سامسونگ و جی ۶ ال‌جی + فیلم

به گزارش فرتاک نیوز،

همزمان با رونمایی از گلکسی اس 8، بسیاری از علاقه‌مندان به گوشی های هوشمند با انتشار ویدیوهایی در فضای وب، به دنبال محک قدرت این گوشی در برابر پرچمداران موجود در بازار هستند. یکی از این گوشی ها، جی 6 ال جی نام دارد که با توجه به کره ای بودن این دو کمپانی و رقابت دیرینه ای که میان این دو حکمفرماست، مقایسه عملکرد پرچمداران 2017 این دو شرکت می تواند برای علاقه مندان جالب توجه باشد.

البته این دو گوشی از قطعات سخت افزاری نسبتاً متفاوتی برخوردارند به طوری که در جی 6، از پردازنده اسنپدراگون 821 استفاده شده و گلکسی اس 8 به دو تراشه اگزینوس 8895 و اسنپدراگون 835 مجهز شده است.

با توجه به مشخصات این سه پردازنده، می توان این چنین پیش بینی کرده که سرعت گلکسی اس 8، به مراتب بالاتر از جی 6 باشد اما نتایج این تست نشان می دهد که این تفاوت سرعت، آن قدر محسوس نیست که بخواهیم حکم بر برتری مطلق پرچمدار سامسونگ به پرچمدار ال جی دهیم.

در واقع، هر دو اسمارت فون نقاط ضعف و قوت خاص به خود را دارند و به تبع، از قیمت متفاوتی نیز برخوردارند و این بسته به نیاز و میزان پولی دارد که یک کاربر می خواهد برای خرید یک گوشی هزینه کند. با این حال، با مشاهده این ویدیو چند دقیقه ای می توانید عملکرد میان این دو اسمارت فون را با یکدیگر مقایسه کنید.

حجم ویدیو: 27.63M مدت زمان : ۰۰:۰۷:۲۲ دانلود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان