//
کدخبر: ۱۹ //

عزم چشمگیر ترامپ برای «قطع بال‌های ایران در غرب آسیا»

وبگاه نزدیک به محافل امنیتی رژیم صهیونیستی در تحلیلی مدعی چرخش «دونالد ترامپ» رییس جمهور جدید آمریکا به نفع اعراب عمدتا سنی غرب آسیا و برخورد با ایران شد.

عزم چشمگیر ترامپ برای «قطع بال‌های ایران در غرب آسیا»

عزم چشمگیر ترامپ برای «قطع بال‌های ایران در غرب آسیا»

به گزارش فرتاک خبری وبگاه صهیونیستی «دبکا فایل» در تحلیلی در زمینه سیاست‌های خاورمیانه‌ای «دونالد ترامپ» رییس جمهور منتخب آمریکا تحت عنوان «چه کسی از ترامپ در خاورمیانه می‌ترسد؟» به نقل از منابع خود در نیویورک مدعی شد که ترامپ در اصل در پی صلح بین اعراب و اسرائیل به عنوان چارچوبی برای حل اختلاف بین فلسطین و اعراب است. البته مسئله فلسطین بین اولویت‌های اصلی او قرار ندارد.

 بر این اساس، در صورت وقوع چنین موردی، مصر و اردن سفارتخانه‌های خود را در قدس اشغالی تاسیس کرده و انتقال سفارتخانه آمریکا نیز به این مکان دیگر یک معضل نخواهد بود.

این وبگاه در ادامه با اشاره ضمنی به اولویت نخست ترامپ، به نقل از منابع خود مدعی شد که تنها مورد مهم سیاست خارجی آینده او در خاورمیانه که در حال تثبیت شدن است، عزم چشمگیر ترامپ برای «قطع بال‌های ایران در غرب آسیا» و به عقب بازگرداندن سیاست‌های دولت کنونی آمریکا در قبال ایران است.

دبکا در خاتمه با متهم کردن «باراک اوباما» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا به جانبداری از ایران، نوشته است که ترامپ در وضعیت کنونی تغییر ایجاد کرده و بار دیگر سیاست‌هایی در پیش می‌گیرد که به نفع کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس است.

 

 

 

منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان