//
کدخبر: ۱۷۱۴۳ //

قابلیت استوریز به فیسبوک افزوده شد

اگر اخبار را دنبال کرده باشید حتما متوجه شده اید که فیسبوک از چندین قابلیت اصلی اسنپ چت در محصولات خود استفاده کرده است.

قابلیت استوریز به فیسبوک افزوده شد
به گزارش فرتاک نیوز،

اینستاگرام، فیسبوک مسنجر و واتس اپ همگی به نوعی به ویژگی معروف اسنپ چت، استوریز، مجهز شده اند و حالا نوبت به شبکه اجتماعی فیسبوک رسیده است. فیسبوک امروز ویژگی جدیدی را در اپلیکیشن موبایلی خود عرضه کرده است که به کاربران امکان ارسال پیام و محتوایی که پس از مدت زمانی ناپدید می شود را می دهد. این دقیقا ویژگی استوریز در اسنپ چت است.

فیسبوک حتی به خود زحمت نداده تا نام دیگری برای این قابلیت انتخاب کند. فیسبوک استوریز امروز رسماً معرفی شد. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد چندین تصویر و ویدیو را در یک مجموعه ی تصویری در بالای بخش نیوز فید خود به اشتراک بگذارند.

دوستان هر کاربر می توانند تصاویر و ویدیوهای هر استوری را تا 24 ساعت مشاهده کنند. استوری ها بر روی تایم لاین یا نیوز فید منتشر نمی شوند، مگر اینکه کاربر خود شخصا به انتشار آنها بر روی تایم لاین اقدام کند.

افزودن استوری بسیار ساده است و فقط کافی است که کاربر بر روی نماد Your Story که بر روی نوار جدید استوریز در بالای نیوز فید دیده می شود ضربه بزند.

4b558376-b00c-47be-a860-84aea06caea4

به اپلیکیشن های اندرویدی و iOS فیسبوک همچنین قابلیت دیگری تحت عنوان Direct افزوده شده که به کاربران اجازه می دهد عکس و ویدیوهای مورد نظر خود را با افرادی مشخص برای مدت زمانی کوتاه به اشتراک بگذارند.

گیرنده ی عکس و ویدیو از طریق Direct، می تواند یک بار آن را ببیند، بازنگری کند و به آن پاسخ دهد. وقتی مکالمه طرفین در خصوص محتوا به پایان برسد، محتوا دیگر قابل مشاهده نخواهد بود. این دقیقا همان اتفاقی است که در اسنپ چت رخ می دهد.

این قابلیت های جدید از امروز برای کاربران اندروید و iOS ارسال می شود.

 

منبع: تک شات
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۱۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان