//
کدخبر: ۱۵۷۵ //

فیسبوک پس از اطلاع از تاثیر مسنجر بر عمر باتری گوشی کاربران، این مشکل را برطرف کرد

به نظر نسخه اندرویدی اپلیکیشن های فیسبوک و فیسبوک مسنجر بر عمر باتری گوشی کاربران خود تاثیر منفی دارند. این اولین بار نیست که این مشکل توسط کاربران این دو اپلیکیشن اعلام می شود و پیش تر هم فیسبوک اقدام به رفع آن کرده بود. با این وجود همچنان این مشکل ادامه دار

فیسبوک پس از اطلاع از تاثیر مسنجر بر عمر باتری گوشی کاربران، این مشکل را برطرف کرد

بر اساس گفته های کاربران مختلف از سراسر جهان، آخرین نسخه از اپلیکیشن های فیسبوک و مسنجر در دستگاه های مختلف اندرویدی سبب کاهش عمر باتری می شوند. به طوری که در هر دقیقه، تا 1 درصد از شارژ گوشی در زمان فعال بودن این دو اپلیکیشن، کم می شود.

روز گذشته، دیوید مارکوس که رهبری تیم مسنجر فیسبوک را بر عهده دارد، از این مشکل با خبر شد و در توییتی اعلام کرد که در سرور فیسبوک این باگ برطرف شده است. مارکوس در ادامه توضیح داد که اگر می خواهید با این مشکل مواجه نشوید، باید اپلیکیشن فیسبوک و یا منسجر را بر روی گوشی یا تبلت خود ریستارت کنید.

در حال حاضر، ما هنوز نمی دانیم که آیا ریستارت کردن این دو برنامه در دستگاه های اندرویدی توانسته مشکل کاهش سریع عمر باتری را برطرف کند یا خیر. در هر صورت به نظر می رسد فیسبوک، خود تمامی اشکالات مربوط به اپلیکیشن هایش را زیرنظر دارد و همواره تلاش می کند به سرعت آن ها را برطرف کند تا نارضایتی وجود نداشته باشد.

اگر شما از هرکدام از اپلیکیشن های فیسبوک و فیسبوک مسنجر بر روی دستگاه اندرویدی خود استفاده می کنید، می توانید تجربه و نظرتان را در این خصوص با ما در میان بگذارید.

 

منبع: تک شات
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان