//
کدخبر: ۱۲۶۷۸ //

وضعیت ترامپ در کاخ سفید ناگوار است

روزنامه ایندیپندنت با اشاره به تغییر مواضع دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مورد مسائل مختلف نوشت: وضعیت بد و ناگواری در کاخ سفید وجود دارد.

به گزارش فرتاک نیوز،

این روزنامه انگلیسی امروز جمعه در مطلبی نوشت: اوضاع در کاخ سفید بد و ناگوار است و این مسئله ممکن است سرآغازی بر پایان ترامپ باشد.

بی بی سی عربی به نقل از ایندینپندنت خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا چندین مرتبه درباره بسیاری از مسائل تغییر موضع داده است که بارزترین آنها درباره مسئله "خدمات بیمه درمانی یا اوباما کر" و بیرون راندن مهاجران و نظایر آن است.

به نوشته این روزنامه، از مهمترین مسائلی که ترامپ در دوران مبارزه انتخاباتی خود بر آن تمرکز داشت و رای دهندگان گفته او را دراین باره باور کردند؛ اشتیاق زیاد ترامپ به پاکسازی دستگاه سیاسی آمریکا از فساد بود.

روزنامه ایندیپندنت سپس این پرسش را طرح کرد که چگونه رای دهندگان باور می‌کنند که حقیقتا یک میلیاردر که در بخش ساختمان سازی فعالیت و قراردادهای میلیاردی امضا می‌کند، می‌تواند کاخ سفید را از لوث فساد پاکسازی نماید.

این روزنامه خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا بعد از گذشت چند ماه از تصدی پست ریاست جمهوری به جای اینکه فساد را از بین ببرد، صرفا به عرض اندام در برابر دوربین‌ها بسنده کرده است.

ایندیپندنت هشدار داد: اگر رئیس جمهور آمریکا به وعده خود در پاکسازی فوری اقدام نکند و هرج و مرج را که خود بنیان نهاده است، سر و سامان ندهد، اکثریت قریب به اتفاق ما مشاهده خواهیم کرد که او چمدانهایش را خواهد بست و قبل از اینکه انتخابات سال 2020 فرا برسد، از کاخ سفید خارج خواهد شد.

این روزنامه با اشاره به مواجه بودن ترامپ با بیش از 40 پرونده قضایی علیه خود در دادگاههای آمریکا و اجرا نشدن دستورات اداری وی با صدور احکام قضایی از دادگاهها نوشت: دستیاران ترامپ نیز مثل مگس سرنگون می‌شوند و چندی پیش، بینندگان مشاهده کردند که یک دستیار ترامپ در حال قسم خوردن جلوی دوربین رسانه‌ها دروغ گفت. افزون بر این، حزب خود ترامپ از بزرگترین دشمنان او تلقی می‌شود.

این روزنامه از بدتر شدن اوضاع ترامپ با گذر زمان سخن گفت و به او توصیه کرد که اگر می‌خواهد به ریاست جمهوری خود تا پایان دوره قانونی ادامه دهد، لازم است که مشتاقانه بدنبال بسیج کردن پایگاه مردم طرفدار خودش باشد و رفتار با دقت نظر بسیار زیادی همراه باشد.

روزنامه ایندیپندنت به ترامپ هشدار داد که جمهوریخواهان ممکن است که تا مدتی برخی دروغ پردازیها را تحمل کنند اما در مرحله بعدی، صبر و بردباری آنها به طور کامل تمام خواهد شد و در آن موقع، هر چیزی می‌تواند اتفاق بیفتد.

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان