//
کدخبر: ۱۲۲۱۲ //

وزارت اطلاع رسانی فلسطین: بستن صفحه فتح در فیسبوک جانبداری از رژیم صهیونیستی است

وزارت اطلاع رسانی فلسطین بستن صفحه جنبش فتح در فیسبوک را جانبداری از اشغالگران رژیم صهیونیستی دانست.

 وزارت اطلاع رسانی فلسطین: بستن صفحه فتح در فیسبوک جانبداری از رژیم صهیونیستی است
به گزارش فرتاک نیوز،

خبرگزاری فلسطینی معا امروز (چهارشنبه) گزارش داد: بستن صفحه جنبش فتح در صفحه اجتماعی فیسبوک ایستادن در جبهه تجاوزگران و جلادان رژیم صهیونیستی است که تروریسم از آن زاده شده است.

وزارت اطلاع رسانی فلسطین در بیانیه شب گذشته (سه شنبه) خود اعلام کرد که هدف از بستن صفحات اطلاع رسانی و میهنی فلسطین در شبکه های اجتماعی فیسبوک جانبداری کورکورانه از اشغالگران و تجاوز از پیمان ها و قوانین بین المللی است و دلیل دیگری بر توافق نامیمون بین مدیران فیسبوک و اشغالگران و سرکوب آزادی بوده و همچنین میخی بر تابوت پیمان های بین المللی است.

در این بیانیه آمده است، مدیریت فیسبوک در حالی اقدام به بستن صفحه جنبش فتح در فیسبوک کرده که قبل از این مدیریت آن به تحریکات مداوم و شیوه های تروریستی توسط نظامیان اشغالگر اسرائیل علیه کارکنان این صفحه اعتراض کرده بود تا جایی که مدیریت فیسبوک خواستار توضیح از رژیم صهیونیستی شد.

در بیانیه وزارت اطلاع رسانی فلسطین آمده است، این اقدام نوعی چشم پوشی در قبال تحریکات رژیم صهیونیستی و دعوت به قتل و کشتن مردمی است که خواستار آزادی و پایان دادن به اشغالگری هستند.

مدیریت فیسبوک، صفحه جنبش فتح را به دلیل قرار دادن عکسی از یاسر عرفات رئیس فقید تشکیلات خودگردان در حالی که سلاح بر دست دارد، مسدود کرده است.

منیر ژاکوپ یکی از مسئولان جنبش فتح روز گذشته (سه شنبه ) به خبرگزاری فرانسه گفت که مدیران فیسبوک صفحه فتح را از شبکه خارج کردند و پیامی به این مضمون که این صفحه با معیارهای فیسبوک مغایرت دارد بر روی صفحه خود قرار دادند.

ژاکوپ افزود که گردانندگان فیسبوک صفحه فتح، عکسی قدیمی از یاسر عرفات را که سلاح کلاشینکوف در دست دارد، همراه با پیامی بر روی صفحه فتح قرار دادند.

به گفته ژاکوپ، دنبال کنندگان صفحه فتح بالغ بر 70 هزار نفر می باشند.

برپایه این گزارش، مقامات رژیم صهیونیستی همواره رهبران فلسطین را به تحریک بر خشونت از طریق صفحات اجتماعی متهم کرده اند.

در پاییز سال گذشته تیمی از گردانندگان فیسبوک به فلسطین اشغالی سفر و با چند تن از وزیران رژیم صهیونیستی دیدار و گفت وگو کرد.

در سپتامبر گذشته نیز برخی صفحات مربوط به رسانه های فلسطینی بسته شد که فیسبوک اعلام کرد، خطایی صورت گرفته و از آنها عذرخواهی کرد.

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۲۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان