//
کدخبر: ۴۴۹۷۴۶ //

آخرین اخبار از تعطیلی مدارس در روزهای پایانی اسفند ۱۴۰۲

با نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی، دانش‌آموزان و خانواده‌ها منتظر اعلام زمان دقیق تعطیلی مدارس در روزهای پایانی اسفند هستند.

آخرین اخبار از تعطیلی مدارس در روزهای پایانی اسفند 1402
به گزارش فرتاک نیوز،

تعطیلی مدارس در روزهای پایانی سال احتمال است. در هفته های اخیر به علت بارش برف و باران و برودت هوا تعطیلی مدارس در شهرهای مختلف کشور رخ داده است. عمده دلیل تعطیلی مدارس در ایران آلودگی هوا است اما در هفته های اخیر بیشترین دلیل تعطیلی مدارس بارش برف بوده است.

با توجه به تقویم شمسی و تعطیلی روز ۲۹ اسفند؛ مدارس همه ساله تا روز ۲۸ اسفند دایر می باشند اما با توجه به تعطیلی روزهای پنج شنبه و جمعه مدارس باید دید که این دو روز تعطیلی چه تاثیری در تصمیم گیری وزارت آموزش و پرورش برای مدارس در نظر خواهد گرفت.

تعطیلی مدارس از شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ حقیقت دارد؟

خانواده ها و اولیای دانش آموزان برای برنامه ریزی برای رفتن به شهرها و روستاهای خود و یا مسافرت به اقصی نقاط میهن عزیزمان یا خارج از کشور می خواهند بدانند تا چه روزی باید فرزندانشان به مدرسه بروند؟طبق معمول برنامه ریزی آموزش و پرورش تا روز دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ادامه دارد و مدارس تا آن تاریخ دایر می باشد و فعالیت آموزشی به هیچ عنوان تاخیر یا تعطیل نمی شود. و تعطیلی زودتر از موعد آن در ماه اسفند در دستور کار وزارت آموزش و پروش نیست.

وقتی نگاهی به تقویم سال ۱۴۰۲ و ماه پایانی آن می اندازیم می بینیم که روزهای ۲۶ اسفند و ۲۷ اسفند و ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ که به احتمال زیاد درخواست دانش آموزان تعطیلی  این ۳ روز است.

از آن طرف هم روز چهارشنبه ۲۳ اسفند به نظر می رسد برای بعضی از خانواده‌ها روز پایانی تحصیلی در سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۹۷۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان