//
کدخبر: ۴۲۹۹۹۶ //

پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا استخدام می کند

پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا (واحد سپکا) به منظور تأمین نیروی مورد نیاز(مرد) و تقویت بنیه انسانی، علاقمندان و متقاضیان اشتغال را با عضویت پیمانی پنج ساله نظامی در مقطع درجه داری از سراسر کشور برای بکارگیری در مرکز سگهای موادیاب استخدام می نماید.

پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا استخدام می کند
به گزارش فرتاک نیوز،

علاقه‌مندان می توانند با مراجعه حضوری برای عضویابی در مرکز سپکای پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا به آدرس استان البرز– کمالشهر – بعد از پاسگاه پلیس راه چهار باغ -خیابان صفاییه- کوچه سوم- مرکز سپکا از نحوه جذب مطلع شوند.
نحوه ارزیابی اولیه نیز به صورت حضوری بوده و در روز های سه شنبه از ساعت 8:30 دقیقه تا 12 در آدرس یاد شده صورت می پذیرد.
متقاضیان باید دارای حداقل مدرک تحصیلی دیپلم بوده و سن آن ها بین 18 تا 30 سال باشد ضمن اینکه طول قد آن ها حداقل 165 سانتی متر باشد.
خانواده معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران، خانواده محترم کارکنان نیروهای مسلح، کارکنان پلیس افتخاری، بسیجیان و جوانان مومن، متعهد و ولایی در اولویت جذب قرار دارند.
کلیه مراحل استخدامی از قبیل معاینات پزشکی، مصاحبه، تحقیقات و... برابر با ضوابط استخدام ابلاغی از سوی مرکز گزینش و استخدام فراجا صورت می پذیرد.
قبل از مراجعه حضوری و یا در صورت وجود هرگونه ابهام و سوال با شماره امین 02146655-02629552یا خطوط شهری 73046655-021-02621829552 تماس حاصل نمایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۹۹۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان