//
کدخبر: ۴۱۹۳۹۱ //

مهم‌ترین شروط رانندگان سرویس مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، دارا بودن گواهینامه معتبر رانندگی با وسیله نقلیه مربوط، داشتن سوء پیشینه مؤثر کیفری و وجود یک نفر به عنوان همیار در سرویس مدارس ابتدایی را از مهم‌ترین شروط رانندگان سرویس مدارس دانست.

مهم‌ترین شروط رانندگان سرویس مدارس
به گزارش فرتاک نیوز،

سید علیرضا موسوی نژاد، امروز دوشنبه ۶ شهریور به رسانه‌های گروهی گفت: ساماندهی مطلوب سرویس های حمل و نقل دانش آموزی با هدف بهره مندی حداکثری  دانش آموزان متقاضی، صورت گرفته و گامی در جهت کاهش دغده های آموزشی و تربیتی دانش آموزان و اولیا به شمار می‌رود.

وی، بر برنامه ریزی دقیق و سنجیده برای ساماندهی سرویس‌های مدارس خراسان جنوبی در سال تحصیلی جدید، تأکید کرد و ادامه داد: برای دستیابی به بهترین نتیجه در ساماندهی سرویس مدارس، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با مدیران مدارس تعامل سازنده داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: به منظور پیشگیری از  خطرات احتمالی، آسیب هاو رفع نواقص، برنامه ریزی لازم درامرنظارت دقیق بر نحوه عملکرد سرویس‌های دانش آموزی توسط اعضای کارگروه ماده ۱۸ شهرستان‌ها و مناطق استان با همکاری انجمن اولیا و مربیان آموزشگاه‌ها صورت پذیرد.

رئیس کارگروه ماده ۱۸ آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه رعایت تمام جوانب و مفاد دستور العمل‌ها در استفاده و ساماندهی سرویس‌های ایاب و ذهاب دانش آموزی باید منطبق با قانون انجام شود، تصریح کرد: سرویس مدارس بر سلامت روانی دانش آموزان تاثیرگذار بوده و نقش مؤثری در مسیر تقویت مهارت‌های اجتماعی ایشان ایفا می‌کند.

وی، دارا بودن گواهینامه معتبر رانندگی با وسیله نقلیه مربوط، داشتن سوء پیشینه مؤثر کیفری و عدم محکومیت به محرومیت یا محدودیت‌های رانندگی، دارای گواهی صلاحیت جسمی، وجود یک نفر به عنوان همیار در سرویس مدارس ابتدایی و برخورداری از معاینه فنی معتبر را مهم‌ترین شروط رانندگان این خودروها دانست.

موسوی نژاد با بیان اینکه سرویس‌های مدارس باید به صورت دو جانبه با مدیران  مدارس و اولیا تعامل داشته و ملزم به وقت شناسی و رعایت اصول اسلامی و اخلاقی هستند، یادآور شد: پیش بینی می‌شود حداقل ۱۰ هزار دانش آموز در سطح استان متقاضی استفاده از سرویس های حمل و نقل دانش آموزی در سال تحصیلی جدید باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۳۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان