//
کدخبر: ۲۰۳۷۶۲ //
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور؛

هدف از جذب پلیس افتخاری ثبات امنیت با مشارکت مردم است

فرمانده تیپ دوم یگان های ویژه ناجا گفت: همکاری و فعالیت چشم گیر پلیس افتخاری برگرفته از رویکرد اجتماعی محور یگان های ویژه است و هدف از جذب پلیس افتخاری ایجاد و ثبات امنیت با مشارکت مردم است.

هدف از جذب پلیس افتخاری ثبات امنیت با مشارکت مردم است
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار محمد طراقیه، در جمع کارکنان پلیس افتخاری تیپ دوم یگان های ویژه ناجا، پدیده امنیت را یک پدیده اجتماعی دانست و افزود: مقوله مشارکت در ایجاد امنیت یعنی اینکه تک تک مردم، نهادها، سازمان های دولتی و غیردولتی در ایجاد امنیت جامعه به طور مستقیم و غیرمستقیم نقش دارند.

وی ادامه داد: به وجود آمدن بسیاری از آسیب های اجتماعی به دلیل عدم آگاهی افراد جامعه از تبعات آن است بنابراین اطلاع رسانی و آگاه‌سازی در این زمینه در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده تیپ دوم یگان های ویژه ناجا رویکرد یگان ویژه را رویکرد جامعه محوری عنوان کرد و گفت: پلیس افتخاری که اعضای آن به صورت افتخاری با یگان های ویژه در سراسر کشور همکاری و فعالیت دارند برگرفته از رویکرد جامعه محوری این مجموعه است.

وی تصریح کرد: سیاست های یگان ویژه در برقراری نظم و امنیت و مقابله با نا آرامی ها بهره گیری از ظرفیت‌های جامعه در پیشگیری از بروز ناملایمات است.

سردار طراقیه با اشاره به برگزاری دوره های مختلف دروس تخصصی و عمومی یگان ویژه به منظور ارتقای توان پلیس افتخاری گفت: نفرات جذب شده پس از کسب تایید رده های مربوطه، مراحل و آموزش های عمومی و تخصصی رسته یگان ویژه را سپری می کنند تا از لحاظ عملیاتی و ارتقای توان جسمانی در آمادگی خوبی باشند که برگزاری کلاس های تئوری و عملی رشته تیر اندازی نیز برای این افراد در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: طی سال های گذشته و در جریان اجرای ماموریت مردم یاری، پیاده روی اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، حضور شبانه روزی پلیس های افتخاری برادران و خواهران در گیت های کنترلی بسیار حائز اهمیت و تاثیرگذار بود که امیدواریم در ماموریت سال جاری اربعین حسینی (ع) نیز از این ظرفیت و پتانسیل بهره ببریم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۳۷۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان