//
کدخبر: ۱۵۰۷۶۸ //
محمدهادی مرعشی:

برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید حادثه تروریستی چابهار

معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مراسم باشکوه تشییع پیکر مطهر دو شهید جان بر کف نیروی انتظامی، حادثه تروریستی چابهار، ساعت۳۰: ۹ دقیقه صبح امروز با حضور پرشکوه مردم ومسئولان این شهرستان برگزار شد.

برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید حادثه تروریستی چابهار
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدهادی مرعشی در گفت‌وگو با خبرنگار، درباره مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید سرافراز حادثه تروریستی روز گذشته چابهار بیان کرد: مراسم باشکوه تشییع پیکر مطهر دو شهید جان بر کف نیروی انتظامی، حادثه تروریستی چابهار از ساعت۳۰: ۹ دقیقه صبح امروز با حضور پرشکوه مردم ومسئولان این شهرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: این مراسم از مقر نیروی انتظامی شهرستان چابهار آغاز شد و تا جلوی شهرداری انجام شداین شهرستان ادامه داشت. در این مراسم فرماندار چابهار و جمعی از مسئولان شهرستان حضور داشتند.

معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به اینکه یکی از شهدا از نیروهای بومی استان و ساکن بمپور (در ۲۲ کیلومتری مغرب شهر ایرانشهر واقع است) جنازه مطهرش توسط نیروی زمینی به شهر خود منتقل شد و پیکر مطهر دیگر که متعلق به استان فارس بود با هواپیما به این استان انتقال داده شد.

 مرعشی اضافه کرد: گروهک تروریستی انصار الفرقان در شکه‌های مجازی، مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است. اما تحقیقات و پیگیری‌های لازم برای شناسایی دقیق عوامل این رویداد تروریستی ادامه دارد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۰۷۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان