//
کدخبر: ۴۵۵۷۸۷ //

آیس پک خانگی: خنکای بهشتی در روزهای گرم! / آموزش تهیه آیس پک خانگی

در روزهای گرم تابستان، هیچ چیز به اندازه یک آیس پک خنک و خوشمزه نمی چسبد! این دسر یخی محبوب، نه تنها طعم و مزه فوق العاده ای دارد، بلکه به سادگی و در کمترین زمان در منزل قابل تهیه است.

آیس پک خانگی: خنکای بهشتی در روزهای گرم! / آموزش تهیه آیس پک خانگی
به گزارش فرتاک نیوز،

آیس پک یکی از انواع دسرهای خوشمزه و پرطرفدار ایرانی است که از مخلوط کردن بستنی و انواع میوه ها تهیه می شود.

جالب است بدانید که بر خلاف دیگر دسرهای خوشمزه و پرطرفدار بین المللی آیس پک با ایده یک جوان ایرانی به صورت کاملا بومی تهیه شده است.

این دسر خوشمزه را می توانیم با انواع میوه های مورد علاقه خود درست کنیم و نسبت به ذائقه خود مواد آیس پک را شخصی سازی کنیم.

download (88)

دستور تهیه آیس پک خانگی

مرحله اول

ابتدا موز را پوست می گیریم و نصف می کنیم داخل پارچ مخلوط کن قرار می دهیم، سپس مغز گردوها و مغز پسته ها را نیز به مخلوط کن اضافه می کنیم. در ادامه شیر را به همراه بستنی وانیلی و پودر کاکائو به دیگر مواد اضافه می کنیم.

مرحله دوم

سپس مخلوط کن را روشن می کنیم تا همگی مواد کاملا مخلوط شوند.در مخلوط کن را باز می کنیم و با قاشق مواد را هم می زنیم اگر آیس پک سفت بود مجددا کمی شیر به مواد می افزاییم و اگر شل بود کمی بستنی اضافه می کنیم.

مرحله سوم

حالا مجددا اجازه می دهیم تا مجددا مواد مخلوط شوند. آیس پک باید کمی غلیظ باشد. آیس پک را در لیوانی می ریزیم و با خامه فرم گرفته و شکلات تخته ای با چاقو خرد می کنیم و روی آن را می ریزیم و یک قاشق و یا نی داخل لیوان قرار می دهیم.

مرحله چهارم

برای تزیین آیس پک می توانید از مواد بسیار متنوعی استفاده کنید. ما در این آموزش از شکلات برای تزیین آیس پک استفاده کردیم، شما می توانید از تکه های میوه، اسمارتیز، مارشمالو، پودر پسته، پودر نارگیل و .. برای تزینن آیس پک خود استفاده کنید.

نکات تهیه آیس پک

ice-pack-1

روش تهیه خامه فرم گرفته

خامه فرم گرفته را می توانیم به صورت آماده از قنادی ها و فروشگاه های لوازم قنادی تهیه کنیم. البته می توانیم این خامه را با خامه صبحانه در منزل نیز تهیه کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۵۷۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان