//
کدخبر: ۵۹۵۴۴ //

قرار بازداشت ۲۷۲ تن به اتهام عضویت در گروه تروریستی داعش صادر شد

ماموران پلیس ضد ترور استان بورسا نیز 27 مظنون داعشی از جمله چند تبعه سوری را دستگیر و به اداره پلیس امنیت این شهر منتقل کردند.

قرار بازداشت 272 تن به اتهام عضویت در گروه تروریستی داعش صادر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

قرار بازداشت 272 تن به اتهام عضویت در گروه تروریستی داعش از سوی دادستانی کل ترکیه صادر شد که در پی آن 192 مظنون داعشی در شهرهای آنکارا و بورسا دستگیر شدند.

 

در ادامه تحقیقات از عناصر تروریستی، دادستان کل ترکیه قرار بازداشت 272 مظنون به عضویت در گروه داعش را صادر کرد که در پی صدور این قرار بازداشت، ماموران پلیس مبارزه با ترور شهر آنکارا به همراه نیروهای اطلاعاتی طی عملیاتی همزمان در نقاط مختلف شهر و با محاصره 250 آدرس از قبل شناسایی شده، 192 نفر از مظنونان داعشی دستگیر شدند و عملیات برای دستگیری دیگر مظنونان ادامه دارد.

 

این رسانه افزود: ماموران امنیتی در بازرسی از منازل مظنونان داعشی، تعداد زیادی اسناد سازمانی، لوازم دیجیتالی و برخی از فرم های عضویت گروه تاتلی بال را که با داعش مرتبط است، کشف و ضبط کردند.

 

بنا براعلام این رسانه، ماموران پلیس ضد ترور استان بورسا نیز 27 مظنون داعشی از جمله چند تبعه سوری را دستگیر و به اداره پلیس امنیت این شهر منتقل کردند.

 

ترکیه به علت مرز طولانی یکهزار و 500 کیلومتری با عراق و سوریه در جنوب این کشور، در سال های گذشته مهمترین معبر انتقال عوامل داعش به عراق و سوریه بوده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۹۵۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان