//
کدخبر: ۵۹۴۶۳ //

بازیگر پرنفوذ به خاطر آزار شیطانی ۲ زن به ۲۰ سال زندان محکوم شد +عکس

چهره سرشنای بخاطر تجاوز به دو زن محکوم به تحمل بیست سال زندان از سوی دادگاه شد.

بازیگر پرنفوذ به خاطر آزار شیطانی 2 زن به 20 سال زندان محکوم شد +عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

،دادگاهی در هند روز دوشنبه مجازات «گورمیت رام رحیم سینگ» مرشد صاحب نفوذ را که سه روز پیش در پرونده تجاوز Rape به دو زن مجرم شناخته شده بود، اعلام و وی را به تحمل بیست سال حبس محکوم کرد. در گزارشهای اولیه خبر از محکومیت ده ساله این مرشد حکایت داشت، پلیس Police محلی و دفتر مرکزی تحقیقات خبر نیز محکومیت بیست ساله وی را تایید کرده اند.

 

دادگاه شهر پنج کولا در ایالت هاریانای هند، گورمیت رام رحیم سینگ رییس ۵۰ ساله فرقه «درا ساشا سودا» را در ارتکاب دو فقره تجاوز به دو زن پیرو فرقه مجرم شناخت که در سال ۲۰۰۲ میلادی صورت گرفته بود.

 

گورمیت رام رحیم سینگ، یک مرشد هندو مشهور در پرونده تجاوز Rape به دو زن در ۱۵ سال پیش مجرم شناخته شده است و حکم مجازات او صادر شد.

 

هزاران نفر از پیروان خشمگین این مرشد هندو برای اعتراض به این حکم به خیابان‌ ریختند. شمار افرادی که در آستانه اعلام نظر دادگاه در خیابان‌ها بودند تا ۲۰۰ هزار نفر برآورد شده است. خشونت‌های متعاقب اعلام محکومیت این مرشد جان ٢٣ تن را گرفت.

 

خشونت‌ها از این شهر پس شکستن شیشه چندین خودرو و آتش زدن 2 قطار به دهلی، پایتخت، نیز کشیده بود.

 

گورمیت رام رحیم سینگ علاوه بر جایگاه مذهبی، فعالیت‌های اجتماعی زیادی هم دارد. او بازیگری، خوانندگی و کارگردانی هم می‌کند و در ایالت هاریانا شخص پرنفوذی به حساب می‌آید. با تمام فشارهایی که پیروان این مرد آورده اند، دادگاه او را

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۹۴۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان