//
کدخبر: ۵۹۲۴۹ //

جاسازی ۳۴۴ کیلوگرم تریاک در تیغه بیل مکانیکی

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بیش از 344 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را در یک تیغه بیل مکانیکی در کرمانشاه کشف کردند.

جاسازی 344 کیلوگرم تریاک در تیغه بیل مکانیکی
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه روز چهارشنبه  با بیان اینکه تاکنون 2 متهم در این رابطه دستگیر شده اند، گفت: سوداگران مرگ با جاسازی کردن مواد مخدر در داخل تیغه بیل مکانیکی این محموله را از استان های جنوبی وارد کرمانشاه کردند که ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به واسطه اقدام های اطلاعاتی آنان را شناسایی و در یکی از محله های حاشیه ای شهر کرمانشاه دستگیر کردند.

 

وی در ادامه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر همچنین در عملیاتی دیگر یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی را شناسایی و کشف کردند.

 

وی با بیان این از این باند هشت کیلو و 400 گرم مواد مخدر صنعتی و 196 لیتر مواد پیش ساز کشف شده است، گفت: در این رابطه 2 متهم دستگیر شده اند که یکی از آنها دارای سوابق متعدد قاچاق مواد مخدر است.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 950 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 53 درصد افزایش دارد.

 

سردار امان اللهی افزود: در این مدت 30 باند بزرگ مواد مخدر نیز شناسایی و منهدم شده اند.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال 96 تاکنون چهار هزار نفر از توزیع کنندگان عمده و خرده فروشان شناسایی و دستگیر شده اند، گفت: در این مدت 900 طرح پاکسازی نقاط آلوده در استان به مرحله اجرا در آمده است.

 

گفته می شود در استان 2 میلیون نفری کرمانشاه بیش از 55 هزار معتاد وجود دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایران آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۹۲۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان