//
کدخبر: ۵۶۹۲۹ //

هشدار به صدا و سیما در مورد پخش دوباره یک سریال

نماینده ایذه و باغملک در اخطاری نسبت به تصمیم صدا و سیما برای پخش مجدد سریال سرزمین کهن انتقاد کرد و گفت که صدا و سیما تصمیم دارد این سریال را تحت نام سرزمین مادری پخش کند آن هم در شرایطی که کشور به آرامش نیاز دارد.

هشدار به صدا و سیما در مورد پخش دوباره یک سریال
به گزارش فرتاک نیوز،

هدایت‌الله خادمی در پایان جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در اخطاری به رئیس سازمان صدا و سیما گفت: به آقای علی‌عسگری تذکر و هشدار می دهم که فکر پخش مجدد سریال ضد ملی و زشت سرزمین کهن را از سر بیرون کند.

 

وی افزود: معلوم نیست چه دستی در کار است که قرار است سریالی مجددا پخش شود که در آن به یکی از سران مشروطه و یکی از اقوام بزرگ و ولایی توهین و تهمت زده و آرامش را در برهه‌ای از بخشی از کشور گرفت.

 

این نماینده مجلس ادامه داد: این سریال تفرقه انگیز در مدیریت قبلی صدا و سیما تهیه و شروع به پخش شد. سریالی زشت و توهین آمیز به یکی از سربازان مشروطه قوم بختیار و لر که به دلیل همین توهین‌ها متوقف شد. متاسفانه انگار گروهی مجددا به دنبال بر هم زدن آرامش مردم و کمک به دشمنان بابت این سریال هستند.

 

خادمی در پایان اظهار داشت: آقایان تصمیم دارند این سریال را تحت نام جدید سرزمین مادری پخش کنند آن هم در زمانی که کشور به آرامش و اتحاد همه اقوام نیاز دارد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۶۹۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان