//
کدخبر: ۵۰۵۳۰ //

حمله تند علی کریمی به کادر سابق نفت

سرمربی تیم نفت طلائبه، گفت: کار سختی داریم چرا که کادر فنی قبلی حدود 7 روز تمرینات را تعطیل کرده بود.

حمله تند  علی کریمی به کادر سابق نفت
به گزارش فرتاک نیوز،

 علی کریمی پس از انعقاد قرراداد با باشگاه نفت طلائیه در این خصوص گفت: با امضای قرارداد و تمام شدن این مسائل کار ما تازه با تیم شروع شده اما کار سختی داریم چرا که کادر فنی قبلی حدود 7 روز تمرینات را تعطیل کرده بود و این موضوع باعث شد تا بازیکنان از نظر وضعیت بدنی از شرایط ایده‌ال دور باشند.

 

وی ادامه داد: از وقتی که کار را شروع کردیم همه تلاش ما این بوده که بتوانیم تا وضعیت بازیکنان را به شرایط ایده‌ا ل برگردانیم به دلیل کم بودن زمان فرصتی برای بدنسازی نداریم اما تلاش خواهیم کرد تا کم کم تیم را به شرایط نرمال برسانیم. امیدوارم با حمایت مدیریت باشگاه و تلاش‌های بازیکنان شرایط تیم نسبت به قبل بهتر شود و بازی‌های خوبی ارائه دهیم.

 

سرمربی نفت طلائیه در خصوص اینکه آیا تیم نفت می‌تواند از این رکود خارج شود، افزود: امیدوارم که این اتفاق بیفتد همکاری ما تازه آغاز شده و امیدوارم این همکاری با خبرهای خوب همراه باشد. به هر حال مدیریت جدیدی در باشگاه حاکم شده و هزینه کرده و ما باید کاری کنیم که مدیریت جدید از سرمایه‌گذاری که کرده پشیمان نشود. امیدوارم در انتهای فصل خبرهای خوبی برای هواداران داشته باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۰۵۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان