//
کدخبر: ۴۴۳۸۷ //

یکی دیگر از فوتبالیست ها بازیگر شد

فرشاد احمدزاده را تا به حال بیشتر در میادین فوتبال دیده‌اید.

به گزارش فرتاک نیوز،

البته همان شوخی‌های بامزه فرشاد، به خصوص در آن قسمت از برنامه 90 که بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر ضبط و پخش شد و حسابی هم سر و صدا کرد، مورد توجه سریال‌سازها قرار گرفته و تهیه‌کننده‌های تلویزیونی به استعداد او در بازیگری پی برده‌اند. حالا قرار است فرشاد را علاوه بر زمین فوتبال و بازی پرسپولیس در یک سریال تلویزیونی ببینیم. سریال محکومین به تهیه‌کنندگی بهروز مفید و کارگردانی جمال سیدحاتمی، سازنده فیلم لاک قرمز برای پخش از شبکه اول سیما ساخته می‌شود و قرار است فرشاد احمدزاده ایفاگر یکی از نقش‌های اصلی این سریال باشد.

 

احمدزاده دیروز به دیدار تهیه‌کننده و کارگردان این سریال رفت. گویا آنها برای ایفای نقش یک فوتبالیست دنبال بازیگری بودند که واقعاً فوتبالیست باشد و از میان گزینه‌های موجود، سرراست سراغ فرشاد احمدزاده رفتند که همیشه جلوی دوربین راحت بوده و در هنرپیشگی استعداد دارد.

 

فرشاد دیروز با عوامل ساخت این سریال آشنا شد و بعد از خواندن خلاصه داستان و آگاهی از نقش خودش که نقش دوم مرد سریال است، پذیرفت با آنها همکاری کند. قرار است ظرف یکی، دو روز آینده قرارداد نهایی میان طرفین امضا شود تا فرشاد احمدزاده به صورت رسمی به این پروژه تلویزیونی بپیوندد.

 

کیهان ملکی و حمیرا ریاضی بازیگران اصلی سریال محکومین هستند. در این سریال، فرشاد احمدزاده و کیهان ملکی در نقش دو برادر به نام‌های فرشاد و فرهاد بازی می‌کنند که فرشاد فوتبالیست است و...

 

پس با این حساب احمدزاده در این سریال تلویزیونی، خودش خواهد بود؛ یک فوتبالیست به نام فرشاد...

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۳۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان